Ubytování

house house house house house house   (napište číslo od 1 do 5)

dopenzionu.cz

Následující formulář slouží pro nahlášení chyby nebo doplňení údajů do naší databáze.

Hlášení chyby

Chybu hlásí

dopenzionu.cz

Penzion Matej - Okolí

Lesík 89,
NEJDEK 362 21 | Mapa

Doporučené penziony

Vynikající 9.6/ 10

Rodinný Penzion Ovečka Vás očaruje netradičním designem a příjemnou atmosférou. Leží…

Dovolená ve Slezských Beskydech? Náš Hotel U STUDÁNKY se nachází v kouzelném údolí říčky…

Naše ubytování Frýdlant nad Ostravicí v areálu YDYKSEB se nachází v klidné a malebné Nové…

Penzion na Vysočině v obci Hartmanice, nacházející se v krásné přírodě na pomezí…

Načítání...

Ubytování v okolí

Vzdálenost: 34.97 km
Náš tip
ubytovani-frantiskovy-lazne-pension-seeberg
Penzion Seeberg
Ostroh 2, 35101 Františkovy Lázně
Úžasné 10.0 / 10 podle 5 recenzí

Rodinný pension Seeberg se nachází u Františkových Lázní v těsné blízkosti hradu Seeberg. Naši hosté tak mohou naplno relaxovat v okolí, které nabízí mnoho cyklostezek, cest pro pěší turistiku, ale i naučných stezek. Jedná se tak o ideální polohu pro pořádání výletů po Chebsku, Ašsku a přilehlém Německu.   Více...

745 CZK Referenční cena
Vzdálenost: 33.94 km
600x375_fc0c8fa4a848b0fa884d5d138c1d2b51
PENZION BÁJO
Komorní 1933/29, 35002 Cheb

Pro svou jedinečnou polohu v samé blízkosti nejmladší vyhaslé sopky ve střední Evropě poblíž tzv. lázeňského trojúhelníku - Františkovy Lázně - Lázně Kynžvart - Mariánské Lázně je vyhledávaným místem k odpočinku i aktivní dovolené. Penzion se nachází téměř na konci Chebu, směrem na Libou.   Více...

470 CZK Referenční cena
Vzdálenost: 31.94 km
130216647
Vzdálenost: 32.64 km
Penzion Eduard
Příčná 16/1, 35101 Františkovy Lázně

Zveme Vás do pěkného sluncem prosvíceného prostředí penzionu Eduard, který se nachází jen 300 metů od samotného centra a oblíbené kolonády ve Františkových Lázních. Užijte si klidné a rodinné prostředí penzionu a budete mít celé lázně a oblíbené léčebné prameny skutečně na dosah.    Více...

Vzdálenost: 31.95 km
Josef 2 bez nápisu_dodatecna uprava
Pension Josef
Americká 27/35, 35101 Františkovy Lázně

Pension Josef nabízí rodinné ubytování ve Františkových Lázních. Jedná se o komplex dvou budov, kter   Více...

999 CZK Referenční cena
Vzdálenost: 28.52 km
Selský dvůr
Třebeň-Nový Drahov 5, 35134 Skalná

Ubytování poskytujeme ve stylových apartmánech, které jsou vybaveny televizemi s digitálním příjmem,   Více...

Vzdálenost: 28.28 km

Památky

Tipy na výlet

Rozcestí Nová Suchá

Směrové šipky turistického rozcestníku Nová Suchá na křižovatce hlavní silnice s místními komunikacemi ukazují směr jediné turistické značené trasy, která tudy prochází. Jedná se o zeleně značenou cestu z Vlčince přes Novou Roli do Nejdku a dál do Horní Blatné.

Rozcestí Nejdek - u železniční stanice

Rozcestník umístěný na letitém stromě u místní komunikace (Nádražní ulice) označuje směr turisticky neznačené cesty k železničnímu nádraží Nejdek. Rozcestník je součástí zeleně značené turistické trasy, která přichází od Horní Blatné přes centrum Nejdku a pokračuje dál jižním směrem přes Novou Suchou na...

Nejdek

Nejdek leží v Západních Čechách, severozápadním směrem od Karlových Varů. Město se rozkládá v údolí tvořeném řekou Rolavou, která městem protéká. Od okrajových částí města se zvedají zalesněné stráně kopců Krušných hor. Jihozápadním směrem od města je vybudován rybník, který je využívaný jako...

Rozcestí Nejdek - náměstí

Rozcestník je umístěný na chodníku v centru Nejdku hned vedle rušné třídy na náměstí Karla IV. Prochází tudy dvě turisticky značené trasy. Žlutá, která přichází ze severu od hotelu Krásná vyhlídka a pokračuje dál přes Přírodní park Přebuz až do Kraslic. Zelená turistická trasa přichází ze severu od Horní...

Hradní věž v Nejdku

Hradní věž neboli "Knížecí nos" patří mezi nejvýznamnější nejdecké památky. Je postavena v románsko-gotickém stylu a je pozůstatkem hradu, který zde stával kolem roku 1250 a jeho vlastníkem byl Konrád Plik. Věž byla až do roku 1790 obydlena, v současné době slouží jako zvonice a je v ní umístěň vzácný...

Vodní nádrž Tatrovice

Vodní nádrž, široko daleko známá nejen svou naprosto čistou vodou, ale i nádhernou okolní přírodou. Z obou těchto důvodů je stále vyhledávána hlavně milovníky přírodního koupání. Nadrž obklopují jak travnaté, tak i písčité či kamenité pláže, ukryté ve stínu lesa nebo na přímém slunci. Některá místa,...

Vyhlídka na Nejdek

Kousek nad městem, asi 1 kilometr po žluté nebo zelené turistické trase z centra Nejdku, se v horní části vylesněného průseku lesa, na svahu Limnického vrchu nachází místo zvané Krásná vyhlídka. Jde nejenom o stejnojmenný hotel, ale i o zajímavé místo s vyhlídkou na střední část města. Turisté po okolí, či...

Rozcestí Krásná vyhlídka

Rozcestník u hotelu Krásná vyhlídka při místní komunikaci ukazuje směry zelené a žluté turistické trasy. Obě trasy stoupají z údolí od centra města Nejdek společně až ke Krásné vyhlídce a dál se pak trasy rozdělují. Žlutá značka směřuje okolo Vysoké Štoly, obce Odeř a Velkého Rybníku do Karlových Varů....

Rozcestí Nové Hamry - Žst.

Rozcestník umístěný před železničním nádražím v Nových Hamrech stojí na žlutě značené turistické trase, která okolo nádraží prochází od severu na jih. Pokud se po žluté vydáte směrem na jih, dojdete přes rozhlednu Pajndl na Tisové hoře až k železniční stanici Nové Hamry - zastávka (dříve pod názvem Nejdek...

Rozhledna na Tisovském vrchu

Na vrcholovém žulovém skalisku Tisovského vrchu /977m/ byla dokončena v roce 1897 jedna z nejmohutnějších a nejkrásnějších rozhleden v Krušných horách. Rozhledna je vystavěna ze žulových kvádrů a je vysoká 18 metrů. Na začátku 20. století byla u rozhledny postavena restaurace, ale ta během II. světové války...

Tisovský vrch

Tisovský vrch (též Pajndl) je vrch nad Tisovou u Nejdku, na jehož zalesněném předvrcholu stojí 25 metrů vysoká rozhledna.Je to Kamenná věž s otevřeným ochozem z roku 1897, rekonstruovaná v roce 1987.U věže jsou pozůstatky hostince ještě z předválečného období,kdy tu byl čilý turistický ruch.Je přístupná po...

Rozcestí Hotel Zívr

Rozcestník u odbočky z hlavní silnice k nádraží slouží jako výchozí bod pro dvě Naučné stezky. Červeně značená Hamerská naučná stezka, vhodná pro pěší i cykloturisty, prochází horským terénem s celkem významným převýšením (zejména pro cyklisty), přičemž je zaměřená na historii, geologii, hornictví a...

Hamerská naučná stezka

Na parkovišti před hotelem Seifert v Nových Hamrech, kousek od infocentra, má svůj výchozí i cílový bod 6 kilometrů dlouhá Hamerská stezka. Tato naučná stezka, vhodná pro pěší i cykloturisty, prochází horským terénem s celkem významným převýšením (zejména pro cyklisty), přičemž je zaměřená na historii,...

Rozcestí Nad nádražím

Křižovatkou třech místních komunikací označenou turistickým rozcestníkem Nad nádražím prochází žlutě značená turistická trasa a červeně značená Hamerská naučná stezka. Žlutá trasa vede od železniční zastávky Nejdek - Sejfy a velkým obloukem pod Tisovským vrchem přichází do Nových Hamrů k rozcestí...

Rozcestí Tisovský vrch

Šipky rozcestníku umístěného u křižovatky místních lesních cest ukazují směry dvou turistických tras přičemž ukazatele jsou umístěny na obou stranách hlavní - širší cesty. Zeleně značená trasa sem přichází z Nejdku a pokračuje dál na sever okolo Perninského vrchu a Liščí hory k Horní Blatné. Žlutá trasa...

Jindřichovice rozsáhleji

Jindřichovice se nacházejí asi 18km od Sokolova. První písemná zmínka pochází z roku 1273 v listině papeže Řehoře X. Tehdy obec patřila k panství kláštera v Teplé. Historie obce je spjata s těžbou cínu v okolí. V obci se nachází zámek z roku 1672. Tento barokní zámek byl ve 2.polovině 19.stol pseudogoticky upraven....

Rozcestí Nová role - zastávka

Rozcestník umístěný přímo na nástupišti nádražíčka Nová Role - zastávka slouží jako výchozí bod pro dvě turistické trasy. Žlutě značenou trasu, která nás po 2,5 km dovede k rozcestí U Kobelce, odkud můžeme pokračovat po zelené jižně do Nové Role nebo severně do Nejdku. Další trasa je na rozcestníku popsána...

vylet

Jedna se o Velke Jerabi Jezero ma tam byt pramen reky Rolavy nedaleko je Prebuz-Nove Hamry kraj Karlovarsky

Rozcestí Pod Tisovským vrchem II

Šipky rozcestníku umístěného u křižovatky místních lesních komunikací ukazují směry dvou turistických tras. Zeleně značená trasa sem přichází z Nejdku a pokračuje dál na sever okolo Perninského vrchu a Liščí hory k Horní Blatné. Žlutá trasa odtud míří k 600 metrů vzdálené železniční stanici Nejdek - Sejfy...

Rozcestí Pod Tisovským vrchem I

Rozcestník umístěný na vysokém smrku stojícím u křižovatky lesních cest na rozhrání lesa a pastviny ukazuje směry dvou turistických tras procházejících pod Tisovským vrchem. Zelená turistická trasa sem přichází z Nejdku a pokračuje dál na sever směrem k Horní Blatné. Modře značená turistická trasa začíná na...

Pomník Obětem 1. světové války v Jindřichovicích

Pomník Obětem 1. světové války se v Jindřichovicích nachází v centru obce vedle kostela sv. Martina s přístupem z cesty k bývalé škole a kostelu. Památník stojí na místě původního hřbitova, který byl přemístěn na základě císařského nařízení, které ukládalo, že hřbitovy okolo kostelů musí být od roku 1789...

Martinské lípy v Jindřichovicích

V roce 2006 byly v Jindřichovicích vyhlášeny dvě lípy velkolisté za památné stromy. Jedná se o výraznou soliterní skupinu lip s významným estetickým a krajinotvorným prvkem v prostoru mezi kostelem a farou. Výška stromů je kolem 27 metrů a obvod kmenů ve výšce 130 cm činí 341 a 370 cm. Výška s obvodem kmenů byly...

Rozcestí U kapličky

Směrové šipky rozcestníku, který je připevněn na staré lípě u hamerské kapličky (o kapličce zde), ukazují směr procházející turistické žluté trasy, jež vede od železniční zastávky Nejdek - Sejfy a velkým obloukem přes Tisovský vrch a Nové Hamry přichází k rozcestí od západu. Odtud směřuje na východ do...

Jelení

Přírodní park Jelení se rozkládá v severozápadní části Karlovarského okresu při státní hranici s Německem. Zabírá plochu 36 km2, na západě navazuje na přírodní park Přebuz. Pojmenování získal po osadě Jelení, centrem oblasti je však lyžařské středisko Nové Hamry. Nadmořská výška kolísá od 700 metrů v...

Přebuz

Krušnohorské město Přebuz leží v krásné krajině cca 29 km severně od Sokolova. První zmínky o této obci pochází z roku 1553, kdy jí byla udělena práva městečka. V oblasti se těžila cínová ruda, získávaná také rýžováním (nedaleko od Přebuzi se nachází přírodní rezervace Rýžovna). Po ukončení dolování...

Rozcestí Pod Perninským vrchem

Turistický rozcestník Pod Perninským vrchem stojí u široké lesní cesty na křižovatce, kde se od jihozápadu sbíhá zelená turistická trasa z Nejdku se žlutě značenou cestou od vlakového nádraží z Nových Hamrů. Obě trasy směřují společně k dalšímu rozcestí na Perninském vrchu, kde zelená značka pokračuje na sever...

Zatopené dobývky po těžbě pegmatitu

Okolo obce Smolné Pece moc turisticky zajímavých míst nenajdeme. Jedna regionální výjimečnost by tu ovšem byla. Na zalesněném Hamerském vrchu, ani ne 500 metrů na jih od zdejšího obecního úřadu (mimochodem po úředních hodinách tu otvírají příjemnou hospůdku s pěknou letní zahrádkou) se nachází jediný odkryv...

Penzion U Sotonů

Ubytování, adresa: Stará Chodovská 47, Chodov Telefon: +420737819513,+420606865824, e-mail: sotonova@volny.cz Kapacita: 25 míst Možnost ubytování na jednu noc, Nabídka energeticky vydatných snídaní s minimem tuků, Možnost vyprání a usušení oblečení a výstroje, Uzamykatelná místnost/boxy pro bezplatné uschování...

Železniční viadukt Pernink

V bývalém hornickém městečku Pernink založeném roku 1532 saskými horníky je technickou zajímavostí impozantní klenutý kamenný viadukt (viadukt ? tedy římský most překračující údolí oblouky malého rozpětí, často o mnoha patrech, vzhledově podobný akvaduktu), který je nejmohutnější mostní stavbou železniční...

Přebuzské vřesoviště

Přírodní památka vyhlášena v roce 1992 k ochraně biotopů vzniklých po těžbě Rašeliny. Zabírá plochu necelých 90 ha.

Zaječí hora

Nejzápadnější tisícovka České republiky vůbec. Přístup od tzv. Bučinské cesty na Rozcestí u dvou turistických přístřešků.

Jelení - osada

Bývalá ves Jelení se nachází cca 31 km severně od Sokolova. Obec byla zřejmě založena v 15. století Schneeberskými horníky. Do roku 1946 zde stálo 145 domů. V dnešním Jelení se nachází tři chalupy a rekreační středisko. Nechybí zde hospůdka na občertvení... V osadě na vyvýšeném plácku, na místě zbořeného...

Pernink - HORSKÁ SLUŽBA

Uvedená tel. čísla platí pro případ nouze, NE pro zjištění počasí apod.!!! Stanice HS Pernink Tel: 353 892 177 Web: http://www.hscr.cz/index.php?option=com_custompages&Itemid=4&task=podoblast&oid=1404 Přesná lokalizace stanice HS Pernink, západně od Abertam, je v mapce, která je součástí příspěvku....

Nová Role

Nejstarší zmínka o obci na řece Rolavě r. 1293 ? již tehdy byl ve vsi kostel, příslušející k faře v Sedlci. Od 1553 manský statek loketského hradu. Později byl odkoupen pro sokolovské panství, k němuž patřil až do konce feudalismu. Ves měla tehdy 51 domů a nacalých 300 obyvatel. Za dalších 80 let měla však již domů...

Božičany

Obec Božíčany leží v bývalém okrese Karlovy Vary, přibližně 2,5 km severovýchodně od Chodova a 8 km severozápadně od Karlových Varů. Žije zde přibližně 650 obyvatel. První písemná zmínka o obci Božíčany pochází z loketského Urbáře z roku 1359. Urbář byl založen vrchností a sloužil k evidenci příjmů od...

Pernink

R. 1848 panství Ostrov nad Ohří, kraj Loketský. V německých textech Bärringen, Peringer, Beringer, Peringa, Pärringen.Sídliště, založené asi v r. 1532, bylo snad založeno už jako město, nebo bylo nedlouho poté povýšeno. Kdy získalo znak, není známo, šlikovský erb ve znaku však dokazuje, že se tak musilo stát před r....

Rotavské Varhany

Tento hojně navštěvovaný skalní útvar se svým tvarem připomínající varhany se stal symbolem Rotavy.Varhany jsou součástí třetihorního vulkanického pásma, které protíná severozápadní Čechy od severního Bavorska do Polska. Ačkoliv v této zóně najdeme desítky příkladů sloupcovité odlučnosti čediče, zvláště...

Studánka Pod Špičákem

Na rozcestí turistických cest Pod Špičákem je turistické odpočívadlo a pěkná studánka. Křižuje se zde žlutá turistická značka vedoucí z Kraslic do Nejdku a zelená, která vede na vrchol Špičáku.

Chodov

Město Chodov je situováno do západních Čech, konkrétně v okrese Sokolov, do malebného prostředí. První zmínka o tomto místě je patrná už z roku 1196, kdy bylo obýváno českými strážci hranic a až do roku 1322 plnilo funkci dnešní pohraniční celnice na zemské stezce. Časem se místo začalo osídlovat a dnes je druhým...

Město Chodov - autobusové nádraží

Nachází se ve středu města, poblíž hlavní křižovatky (kruhového objezdu), s nájezdem na ulici Nerudovu (viz Digitální mapa). Odjíždí odtud všechny autobusové spoje jak dálkové, tak i po obcích zdejšího regionu. Turistická mapa KĆT 1:50 000 č.3 Krušné hory-Kraslicko

Chodov - Informační centrum

Informační centrum Vám poskytne informace o společenských, kulturních a sportovních akcích ve městě a okolí. Dále máte možnost zajistit si ubytování čí stravování. V rámci centra si můžete zakoupit vstupenky na akce. Nabízí Velké množství bezplatných i placených propagačních materiálů a publikací, které se...

Mariánský sloup v Chodově

Barokní plastika Panny Marie z roku 1675 stojí na korintském sloupu, který se tyčí z hranolového podstavce s masivní patkou. Na konci 20. století byla původní socha Panny Marie ukradena a sloup poškozen. Podle dobových fotografií byla vyrobena replika sošky a Mariánský sloup prošel restaurací. Dnes můžeme vidět tuto...

Stříbrný potok

Levý přítok Rájeckého potoka pramenící na severním svahu Jeleního vrchu ve výšce zhruba 920 m n.m. Tento, jen dva kilometry Dlouhý potok, obtéká vrch Špičák a na své cestě je protkán množstvím malých kouzelných vodopádů a peřejí.

Špičák u Kraslic

V Krušných horách je několik vrcholů s názvem Špičák. Tento Špičák je mezi Přebuzí a Kraslicemi a je nejvyšší horou Sokolovska. Na vrchol vede odbočka ze zeleně značené turistické cesty. Na vrcholovou skálu vedou vysekané schody, poblíž stojí dřevěný altánek a je zde také vrcholová knížka. Z vrcholu je výhled...

Děpoltovice

První písemná zmínka je v listině papeže Gregora X. (1273). Do roku 1434 vlastnil Děpoltovice klášter Teplá. Poté byly postoupeny kancléři Kašparu Šlikovi. V roce 1540 zde byl postaven zámek. Nyní jsou Děpoltovice známé především jako středisko letní rekreace a Děpoltovický rybník je vyhledáván milovníky vodních...

Restaurance

Načítání...

Podívejte se na hodnocení penzionu Penzion Matej a buďte první, kdo přidá své hodnocení. Ceny najdete v ceníku penzionu Penzion Matej. Telefonické kontakty, adresu a mapu umístění najdete na záložce kontakt. Poradíme vám také, jak aktivně trávit volný čas v okolí Penzion Matej.