Ubytování

house house house house house house house house house house house house house house   (napište číslo od 1 do 5)

dopenzionu.cz

Následující formulář slouží pro nahlášení chyby nebo doplňení údajů do naší databáze.

Hlášení chyby

SÁZAVA 285 06 | Mapa

Doporučené penziony

Vynikající 9.6/ 10

Rodinný Penzion Ovečka Vás očaruje netradičním designem a příjemnou atmosférou. Leží…

Dovolená ve Slezských Beskydech? Náš Hotel U STUDÁNKY se nachází v kouzelném údolí říčky…

Naše ubytování Frýdlant nad Ostravicí v areálu YDYKSEB se nachází v klidné a malebné Nové…

Úžasné 10.0/ 10

Rodinný pension Seeberg se nachází u Františkových Lázní v těsné blízkosti hradu Seeberg.…

Načítání...

alt 1
ALT Pension
Pod Markétou 155, 10400 Praha

Rodinný pension Alt v klidné zóně na okraji Prahy, nabízí příjemné ubytování pro rodiny s dětmi, pár   Více...

Vzdálenost: 31.13 km
20140918163950_5cAmiA
Havířská Bouda
Sedlec 35, 28403 Kutná Hora

Rozhledna na Kaňku u Kutné Hory nabízí díky svému umístění a výšce 30 metrů rozhled do celého kraje.   Více...

650 CZK Referenční cena
Vzdálenost: 12.7 km
Obrázek WhatsApp, 2023-08-29 v 08
Penzion U Páva
Kladruby 29, 25801 Vlašim

Ubytování nabízíme ve 2-5 lůžkových apartmánech v těsné blízkosti rehabilitačního ústavu v Kladrubec   Více...

Vzdálenost: 26.83 km

Památky

Tipy na výlet

Drahňovice

Obec vznikla jako sídlo neznámého rodu. Její jméno pochází od zakladatele tohoto rodového sídla Drahoně. Osudy vesnice jsou úzce spojeny sosudy hradu a panství šternberského. První písemné zmínka pochází zroku 1401, kdy jakýsi Bohdal zDrahňovic postoupil některé části svého statku klášteru svatého Prokopa na...

Rozcestí Rataje nad Sázavou - železniční stanice

Rozcestník se nachází mezi železniční zastávkou a železniční stanicí v Ratajích nad Sázavou a směrové šipky rozcestníku připevněné na silném kmeni ukazují směr pouze jediné, červeně značené stezky. Jedná se o trasu s číselným označením 0001. Pod tímto číslem je evidována v délce 202,5 km a je tak jednou z...

Ledečko

Obec Ledečko se 162 obyvateli leží na břehu řeky Sázavy mezi Českým Šterberkem a Sázavou. Spadá do okresu Kutná Hora a je rozdělena na dvě části: Ledečko a Vraník. První písemné zmínky o obci jsou z roku 1291. Jedná se o poklidnou obec. V "centru" se nachází jeden obchůdek, kaplička a hotel Alex, kde se odehrávají...

Rozcestí Český Šternberk

Turistický rozcestník v Českém Šternberku umístěný na hlavní křižovatce v centru obce upřesňuje směry červené, modré a zelené turistické trasy. Červená trasa, která tudy prochází, sem směřuje ze Zruče nad Sázavou a pokračuje dál podél proudu řeky Sázavy po pravém břehu na Rataje a do městečka Sázava. Zelená...

Český Šternberk - Infocentrum

Informační centrum Vám poskytne informace o společenských, kulturních a sportovních akcích ve městě a okolí. Dále máte možnost zajistit si ubytování čí stravování. V rámci centra si můžete zakoupit vstupenky na akce. Nabízí velké množství bezplatných i placených propagačních materiálů a publikací, které se...

Půjčovna lodí Samba – Sázava a Otava

Půjčovna lodí Samba nabízí vodákům ty nejlepší služby na Sázavě a Otavě. Půjčovnu lodí provozuje tým nadšených vodáků, rádi Vám poradíme co a jak a uděláme vše pro to, abyste byli spokojeni. V naší půjčovně lodí pro vás si můžete zapůjčit kvalitní vodácké vybavení: stabilní a...

Rozcestí Rataje nad Sázavou - zámek

Šipky rozcestníku stojícího pod zámkem v Ratajích nad Sázavou ukazují směry čarveně a zeleně značených turistických tras. Červená trasa do Ratají k zámku přichází od města Sázava a pokračuje dál proti proudu řeky Sázavy ke hradu Český Šternberk. Zelená turistická značka má tady u zámku svůj počátek a...

Dřevorubecké muzeum v Ratajích

Ve středočeském městečku Rataje nad Sázavou je od 14. května 2011 otevřeno nové lákadlo – dřevorubecké muzeum. Naleznete jej v Muzeu středního Posázaví, které je umístěno na Ratajském zámku a je součástí jeho prohlídkového okruhu. Exponáty v dřevorubeckém muzeu jsou tématicky rozděleny do tří oblastí:...

Vyhlídka od hradu Český Šternberk

Při návštěvě hradu Český Šternberk si nenechte ujít nejen prohlídku hradních interiérů, ale nezapomeňte také na možnost nádherných výhledů, ať už z hradního nádvoří či z blízkého okolí hradu. Jedno takové místo s krásnou vyhlídkou na údolí řeky Sázavy s podhradím Českého Šternberka najdete vedle hradu...

vodopády na Šternovském potoce

Několik peřejí a vodopádů na Šternovském potoku. Dva vodopády mají skoro 2 m výšku. Pokud se chcete podívat na trasu po které jsem k vodopádům šel podívejte se na trasu. Uvidíte tam i další obrázky.

Rataje nad Sázavou

Rataje nad Sázavou leží ve Středních Čechách, jihozápadním směrem od města Kutná Hora. Městečko se rozkládá na pravém břehu řeky Sázavy. Městečko je vyhledávaným rekreačním střediskem, v jehož okolí je vybudováno několik kempů, penzionů a najdeme tu také hotely. Město je obklopeno lesy. Městečkem prochází...

Rozcestí Myslivna Krdliště

Zapomenutý a neudržovaný turistický rozcestník na červeně značené turistické trase z Budína na Mrchojedy připomíná místo zvané Krdliště. Směrové šipky rozcestníku ukazují směr pouze jediné, červeně značené stezky. Jedná se o trasu s číselným označením 0001. Pod tímto číslem je evidována v délce 202,5...

Mrchojedy

Mrchojedy jsou malinkou vesnicí, která se nachází v Posázaví v okrese Kutná hora asi 1 km na východ od obce Samopše, v jejímž katastrálním území Mrchojedy leží. V Mrchojedech je evidováno 204 adres a v roce 2001 při sčítání obyvatel zde trvale žilo 17 obyvatel. I když jsou Mrchojedy celkem bezvýznamná vesnička, mohou...

Pomník Obětem 1. světové války v Mrchojedech

Pomník Obětem 1. světové války najdeme v Mrchojedech ve středu vesničky pod dvěmi mohutnými lípami vedle malé zvoničky. Na pomníku je vyveden nápis: PAMÁTCE NAŠIM PADLÝM věnuje mládež z MRCHOJED, 1914 - 1918, Jan Beran, Stárek Jan, Kar.Zaspal, Jos.Zaspal. Jak už nápis napovídá, pomník byl po válce vystavěn z popudu...

Jeden ze dvou památných dubů

Tento památný strom je jedním z dvojice dubů u sjezdu z dálnice D1 na Divišov a Český Šternberk. Tento roste přímo u křižovatky silnice Divišov-Šternov a nájezdu na dálnici ve směru na Brno. Zaparkovat se dá u další křižovatky směrem na Divišov. Za památný strom (respektive tehdy za "chráněný přírodní výtvor")...

Druhý ze dvou památných dubů

Tento památný strom je jedním z dvojice dubů u sjezdu z dálnice D1 na Divišov a Český Šternberk. Tento roste v remízku lesa u pole. Zaparkovat se dá u další křižovatky směrem na Divišov. Ke stromu sice vede silnička, ale je úzká a parkování na ní by překáželo případným projíždějícím vozidlům. Za památný strom...

Penzion Korálek

Ubytování, adresa: Na Závrtku 41, Sázava Telefon: +420777597388, e-mail: olga.karlickova@penzionkoralek.cz Kapacita: 9 míst Možnost ubytování na jednu noc, Nabídka energeticky vydatných snídaní s minimem tuků, Možnost vyprání a usušení oblečení a výstroje, Uzamykatelná místnost/boxy pro bezplatné uschování jízdních...

Rozcestí Talmberk

Turistické rozcestí pod zříceninou hradu Talmberk ve stejnojmenné vísce označuje odbočku ke hradu (hrad Talmberk je vzdálen cca 70 metrů) z červeně značené turistické trasy, která tudy prochází. Červená turistická trasa, která vlastně kopíruje celý tok řeky Sázavy až k soutoku s Vltavou, sem přichází z údolí...

Rozcestí Pod Jestřábem

U křižovatky silnice ze Sázavy do Talmberka a místní komunikace do osady Budín stojí mohutný smrk, na kterém jsou zbytky stále ještě patrného starého turistického rozcestníku, který již v novějších mapách není zakreslen. Rozcestník nese svůj název Pod Jestřábem podle blízkého vrchu a jeho šipky upřesňují směr...

Sázava - město

Městečko Sázava se proslavilo především díky proslulému místnímu Klášteru, který je jedním z nejstarších středisek vzdělanosti u nás. Klášter byl založen v roce 1039. V 18. a 19. století byl přestavěn na zámek, který je v dnešní době sídlem muzea technického skla a expozice Slovanská Sázava. Dnešní sklárny...

Webkamera - Sázava, zámek - klášter

Webkamera snímá pohled na jeden z nejstarších benediktinských klášterů u nás, který se rozkládá na pravém břehu řeky Sázavy u stejnojmenného městečka. Více zde

Rozcestí Sázava - klášter

Před klášterem Sázava na křižovatce ulic Klášterní, Uhlířskojanovická a Zámecká se nachází rozcestí několika turisticky značených cest. Šipky turistického rozcestníku ukazují směry červené, modré, žluté i zelené turistické trasy, které všechny okolo sázavského kláštera procházejí. Červená trasa sem...

Busta Karla Methoda Klementa v sázavském klášteře

Pri návštěvě sázavského kláštera si jistě při prohlídce všimnete na klášterní zdi umístěné busty s pamětní deskou. Pamětní deska s bustou sem byla usazena na počest Karla Methoda Klementa OSB, který byl benediktinským mnichem i oblíbeným kazatelem a významě se zasloužil o obnovu sázavského...

Zahrady Sázavského kláštera

I když je Sázavský klášter obklopen zahradami kolem dokola, v současné době je přístupna pouze severní klášterní zahrada, která je pro veřejnost v provozní době otevřena volně. V dobách středověku se v těchto místech rozkládala obydlí klášterních služebníků, kteří zajišťovali každodenní potřeby konventu....

Rozcestí Sázava - lávka

Rozcestník stojící kousek od severního konce můstku pro pěší přes řeku Sázavu upřesňuje směr dvou turisticky značených cest. Žlutě značená trasa, která tudy prochází, je vlastně vyhlídkovou stezkou a slouží jako poznávací okruh po městečku Sázava a přilehlého okolí. Červená trasa sem přichází od...

Naučná stezka Votočnice

Naučná stezka Votočnice je tvořena krátkým okruhem v uzavřené lokalitě na pravém břehu řeky Sázavy v katastru stejnojmenného města v okrese Benešov. Délka celé naučné trasy je cca 500 metrů a její součástí je pět zastávek, které jsou opatřeny podrobnými výukovými tabulemi. Pohodlná naučná stezka prochází...

Čertova brázda

Čertovou brázdou dnes nazýváme bohužel z velké části již zaniklý liniový krajinný útvar připomínající široký úvoz dlouhy 21 kilometrů mezi Sázavou a Chotyní. Výzkumy však ukazují, že šlo o uměle vytvořenou širokou stezku, která spojovala významné brody na Sázavě a Labi, a která zřejmě byla jednou z...

Rozcestí Čertova brázda

Turistický rozcestník s označením Čertova brázda najdeme v lese asi 130 metrů od počátku pověstné Čertovy brázdy (více zde). Na křižovatce lesních cest se tu setkává žlutá a zelená turistická stezka, které pokračují dál severním směrem společně, aby se po 900 metrech opět rozdělily. Žlutě značená...

Vyhlídka na Sázavu pod hradištěm Černé Budy

Na Krkavčích skalách, kousek od červeně značené turistické trasy ze Stříbrné Skalice do městečka Sázava se pod středověkým hradištěm Černé Budy nachází nádherná vyhlídka na řeku Sázavu a přilehlé údolí s železniční tratí. Vyhlídka je neznačená a nejpohodlněji se k ní můžete dostat od kapličky a...

Rozcestí Divišov

Turistický rozcestník v centru Divišova u kostela sv. Bartoloměje neoznačuje ani tak rozcestí, jako spíše upřesňuje směr zde procházející značené trasy. Jde o zeleně značenou turistickou trasu, která do Divišova přichází od jihu z Bílkovic a pokračuje na sever na Drahňovice a dál k údolí řeky Sázavy....

Vyhlídka z Babí skály na Sázavu

Na Krkavčích skalách vypínajících se nad řekou Sázavou, kousek od červeně značené turistické trasy ze Stříbrné Skalice do městečka Sázava se na malém ostrohu zakončeném Babí skálou nachází jedna ze dvou vyhlídek této lokality. Odbčka k vyhlídce na Babí skále od červeně značené turistické trasy ze...

Národní přírodní rezervace Ve Studeném

Národní přírodní rezervace Ve Studeném byla vyhlášena a zřízena už před druhou světovou válkou v roce 1935. Rezervace se rozkládá v okrese Benešov na území obce Samechov, přičemž leží na levém břehu meandru Sázavy u východního okraji Benešovské pahorkatiny a rozprostírá se na severní straně Spáleného vrchu...

Rozcestník Pyskočely

Rozcestník v Pyskočelách se nachází u místní komunikace a jeho šipky upozorňují na směr červeně značené turistické trasy, která se v těchto místech odklání od toku řeky Sázavy, kterou jinak kopíruje. Z Pyskočel se můžete po červené vydat do města Sázava a dál přes Rataje až do Českého Šternberka. Opačným...

Samechovský vodopád

I když je označovaný jako vodopád, nečekejte žádnou velkou padající vodu. Zvláště za sucha je Samechovský vodopád vlastně obyčejným potokem, jakých najdete v horských oblastech spousty. I když jsou zde tři téměř svislé stupně s výškou okolo dvou metrů, jde spíše o zurčící potok, který vodopád připomíná jen...

Rozcestí Myslivna Vestec

Šipky turistického rozcestníku umístěného na stodole u myslivny upřesňují směr jediné turistické trasy, která tudy prochází. Žlutě značená stezka sem přichází od jihovýchodu přes Bělokozly z Ledečka a od myslivny pokračuje na západ do Vlkovce, Chocerad a Ondřejova.

Kříž nad Samechovem

Při toulkách romanticky zvlněným Posázavím, konkrétně kolem rezervace Ve Studeném na vrchu Skalka nad obcí Samechov, vám určitě přijde vhod nádherné místo k odpočinku se skvělým výhledem do okolí. Místo s lavičkou a nově zbudovaným dřevěným křížem najdete při polní cestě, která vede od turistického rozcestí...

Rozcestí Na Marjánce

Turistický rozcestník s názvem Na Marjánce najdeme u místní silnice u řeky Sázavy před zdejší vyhlášenou stejnojmennou restaurací. Šipky rozcestníku upozorňují kolemjdoucí na průchozí směr červeně značené turistické trasy, která kopíruje tok řeky Sázavy. Pokud se vydáte proti proudu řeky, dojdete do města...

Lom Stříbrná Skalice

Ve zvlněném malebném Posázaví se u Stříbrné Skalice rozkládá na pravém břehu Sázavy jen několik desítek metrů od řeky poměrně rozlehlý kamenolom. Jeho přítomnost je patrná z vrstvy těžkého prachu na okolních komunikacích. Jedná se o dosud činný lom v kterém se těží amfibolit na různě hrubý štěrk a...

Rozhledna Špulka u Lbosína

Rozhledna Špulka je na vrchu Březák nad vesnicí Lbosín v nadmořské výšce 533 metrů. Z vesničky vede k rozhledně naučná stezka. Narozdíl od mnoha nových rozhleden z kterých je vidět mximálně na protější kopec, je zde výhled parádní. Na jednu stranu je například vidět až na Mezivrata nad Voticema, za Benešov třeba...

Rozcestí Kloučky - chatová osada

Rozcestník stojí na křižovatce místních komunikací v chatové osadě Kloučky, podle které také získal své jméno. Prochází tudy červeně značená turistická trasa, která kopíruje tok řeky Sázavy. Pokud se vydáte proti proudu řeky, dojdete k vyhlášené restauraci Na Marjánce a dál do města Sázava, nebo třeba...

Rozcestí Vlkovec - železniční stanice

Turistický rozcestník u železniční zastávky Vlkovec vlastně jen upřesňuje směr jediné turisticky značené trasy, která tudy prochází. Jedná se o trasu žlutě značenou, která sem přichází přes obec Vlkovec a Bělokozly od železniční stanice Ledečko nad Sázavou a pokračuje dál po proudu podél řeky Sázavy a...

Stříbrná Skalice

Stříbrná Skalice leží ve Středních Čechách, jihovýchodním směrem od Prahy. Městečko se rozkládá na pravém břehu Jevanského potoka a v severní části Středočeské pahorkatiny. Ze tří stran je městečko obklopeno lesy. Severozápadním směrem od Skalice jsou vybudovány dva rybníky, oba jsou využívány jako...

Bílkovice

Bílovice leží přibližně 7 km severně od Vlašimi a 12 km východně od Benešova. Žije zde téměř 200 obyvatel a katastrální území obce má rozlohu 578 ha. První zmínka o vzniku obce Bílkovice pochází z roku 1420. Ovšem o Takoníně je zaznamenána zmínka již v roce 1250 a o Moravsku už roku 1380. Z Bílkovic pochází...

Chocerady

Pojedete-li po dálnici D1 směrem na Brno a na 29. kilometru z dálnice odbočíte, po třech kilometrech přijedete do údolí řeky Sázavy, která protéká obcí Chocerady. Údolí je na pravém břehu otevřeno do svažitého, zastavěného území a na levém břehu je uzavřeno strmým zalesněným svahem, na jehož vrcholu je zámek...

Psáře

První písemné zmínky o Psářích jsou zroku 1352, o Dubovce zroku 1471. V Psářích byla původně tvrz, někde vmístě poblíž původního rybníčku. Jak je patrné ze stabilního katastru zroku 1840, návesní prostor byl trojúhelníkového tvaru, obestavěn zemědělskými usedlostmi spřevážně štítovou orientací obytných...

naučná stezka "Okolím Kácova"

Lesy ČR otevírají novou Naučnou stezku Okolím Kácova Lidmi tolik oblíbené Posázaví ve Středočeském kraji získá již zítra novou turistickou atrakci. Zcela novou Naučnou stezku Lesů ČR „Okolím Kácova.“ Jde o okružní trasu se startem a cílem u vlakové zastávky Kácov, v okrese Kutná Hora. Jednotlivá zastavení...

Ocelový most v Kácově aneb stará dobrá bejlina

Ve středočeském Kácově si přijdou na své všichni milovníci vojenské historie z II. Světové války. Cestou ulicí Nádražní na žst. Kácov totiž musíme překonat řeku Sázavu a to po ocelovém mostě, kterým není žádný jiný nežli stará dobrá bejlina z II. Světové války. Předchozí most totiž v...

Restaurance

Načítání...

Podívejte se na hodnocení penzionu Penzion Venkoff a buďte první, kdo přidá své hodnocení. Ceny najdete v ceníku penzionu Penzion Venkoff. Ubytováni si objednejte jednoduše pomocí online rezervace. Telefonické kontakty, adresu a mapu umístění najdete na záložce kontakt. Poradíme vám také, jak aktivně trávit volný čas v okolí Penzion Venkoff.