Ubytování

house house house house house house house house house house house house house   (napište číslo od 1 do 5)

dopenzionu.cz

Následující formulář slouží pro nahlášení chyby nebo doplňení údajů do naší databáze.

Hlášení chyby

KRNOV 794 01 | Mapa

Doporučené penziony

Úžasné 10.0/ 10

Rodinný pension Seeberg se nachází u Františkových Lázní v těsné blízkosti hradu Seeberg.…

Rodinný tříhvězdičkový penzion St. Leonhard naleznete na samotě v západní části Šumavy…

Penzion se nachází přímo na břehu Lipna, 1.5 km od Horní Plané, rodného městečka básníka…

Úžasné 10.0/ 10

Penzion se nachází na rozmezí CHKO Třeboňsko a Novohradsko. Penzion vznikl po…

Načítání...

DJI_0023-Edit_web
Holzberg - Ubytování , Wellness, Restaurace
Suchá Rudná 42, 79331 Světlá Hora

Hotel Holzberg leží v regionu lázní Karlova Studánka v části Suchá Rudná pod nejvyšší horou Jeseníků   Více...

1345 CZK Referenční cena
Vzdálenost: 24.18 km
Penzion v létě
Vzdálenost: 32.38 km
Vzdálenost: 30.53 km
budova1
Mlýn U Kročilů
Malá Štáhle 22, 79501 Dolní Moravice

Zveme Vás k rekreačnímu pobytu v podhůří Jeseníků do rekreačního zařízení "Mlýn u Kročilů", které j   Více...

500 CZK Referenční cena
Vzdálenost: 26.57 km
a
Penzion Stará škola
Petra z Kravař 402/5, 74721 Kravaře

BYT ČÍSLO 1 Byt má dva velké pokoje. První pokoj má čtyři lůžka, druhý pokoj slouží jako společenská   Více...

250 CZK Referenční cena
300 CZK Referenční cena

Tipy na výlet

Naučná stezka Cvilín

Naučnou stezku Cvilín najdeme u jihovýchodního okraje města Krnov.Počet zastávek: 11Zaměření NS: lesnictví, příroda, ekologieTémata zastávek: 1. Úvodní2. Hrad Cvilín3. Rostliny4. Ptáci5. Mokřad6.Vodní ptactvo7. Člověk a les8. Podrostní hospodaření9. Mravenci10. Motýli11. ZvěřDélka...

Rozcestí Cvilín - kostel

Rozcestí u barokního kostela sv. Kříže a Panny Marie Sedmibolestné je označené turistickým rozcestníkem, který svými šipkami označuje směr průchozí zeleně značené trasy a krnovského vyhlídkového okruhu. Zelené značení přichází ke zdejšímu poutnímu místu z Krnova a pokračuje jižním směrem na Lichnov kolem...

Rozcestí Cvilín - rozhledna

Rozcestník na cestě vedoucí od barokního kostela sv. Kříže a Panny Marie Sedmibolestné k rozhledně Cvilín upozorňuje turisty na odbočku z vyhlídkového okruhu k rozhledně, která je ostatně od rozcestí dobře viditelná. Z turisticky značených cest rozcestím prochází pouze červeně značený...

Cvilín u Krnova

Kamenná rozhledna se nachází na jihovýchodním okraji Krnova na vrcholu Předního kopce v nadmořské výšce cca 410 metrů nad mořem. Rozhledna tvoří hlavní dominantu tohoto vrcholu. Výška rozhledny je 29 m. Kolem rozhledny prochází zelená turistická značka vedoucí z Krnova. Za pěkného počasí je z rozhledny krásný...

Rozhledna Cvilín

Cvilínská rozhledna se nechází na stejnojmenném kopci, nad městem Krnovem. Historie rozhledny:Na začátku 20. století ji vybudovala krnovská sekce Moravsko-slezského sudetského horského spolku podle projektu architekta Ernsta Latzela. Tehdy ovšem působila mnohem zdobněji než dnes.Nad základní válcovou...

Lípa u kostela na Cvilíně

Lípa malolistá (Tilia cordata) rostoucí za Poutním kostelem Povýšení svatého kříže a Panny Marie Sedmibolestné na Cvilíně, v jeho bezprostřední blízkosti. Strom je vysoký 18m, obvod kmene - 410cm.

Cvilínská rozhledna - Krnov

Tato kamenná rozhledna byla otevřena 11. června 1903 dle projektu architekta Ernesta Latzela. Původní stavba měla 35,2m, jelikož měla na vrcholu věžičku, ktorá je již odstraněna. Nyní je rozhledna vysoká 29 m. 144 schodů nás vede na vyhlídkovou plošinu, z které můžeme krásně vidět Petrův rybník, Beskydy, Jeseníky,...

Krnov - nýtovaný most

Jednou ze zajímavých ozdob moravskoslezského Krnova je železný nýtovaný most přes řeku Opavu. Most též zvaný Opavský leží zároveň na Opavské ulici, tedy na začátku výpadovky z centra města na stejnojmenné město. Dnes už tedy hlavní dopravě neslouží, doprava je odkloněna po vedlejším Říčním okruhu. Asi 15...

Rozcestí Krnov - náměstí

Rozcestník s názvem Krnov - náměstí stojí na zeleném pásu u silnice Opavská před turistickým informačním centrem na dohled od Hlavního náměstí. Šipky rozcestníku upřesňují směr zeleně značené turistické trasy, která sem přichází od jihu z Lichnova kolem zřiceniny hradu Vartnov a Cvilín a z Krnova pokračuje dál...

Krnov - Flemmichova vila

Moravskoslezské, přesněji Hornoslezské město Krnov je vcelku známé svou výstavností. Mimo šťastné polohy na samém okraji severních výběžků Nízkého Jeseníku (Brantické vrchoviny), u soutoku řek Opavy a Opavice pomohla zřejmě i uvážlivá rozhodnutí zakladatelů města, kteří udělili centru města poměrně velkorysou...

Krnov

Krnov leží na Severní Moravě, severovýchodním směrem od města Bruntál v těsném sousedství hranice s Polskem. Krnov se rozkládá u soutoku řeky Opavy a Opavice. Nad městem se zvedají zalesněné stráně kopců Nízkého Jeseníku. Nedaleko jižního okraje města je vybudováno sportovní letiště. Krnov je světově známé...

Webkamera - Krnov, centrum

Několik online webkamer snímá aktuální dění v centru Krnova, v městských lázních a na místním letišti. Více zde.

Krnov - Radost ze života

Oficiální název sousoší zní Radost ze života, což celkem odpovídá dobovému zvyku hlavně neprovokovat, alespoň názvem. Neoficiálně by se ovšem sousoší mohlo nazývat Tři Grácie v černém (tak to nakonec i bylo zamýšlené). Méně kontroverzní název souvisí s dobou svého vzniku v r .1984. Dílo bylo tehdy umístěnou v...

Krnov-radnice a spořitelna

Uprostřed Hlavního náměstí v Krnově byla vybudovaná v letech 1901-1903 podle projektu Moritze Hintragera trojpodlažní neorenesanční budova se secesními prvky. 52 m vysoká věž Radnice napodobuje věž na vídeňském předměstí Währing. Spolu s budovou městské spořitelny vybudované v letech 1906-1907 tvoří jeden celek. V...

Krnov-mariánský sloup

V Krnově, při severní straně farního kostela sv. Martina, na které jsou umístěny cenné renesanční náhrobky, byl umístěn Mariánský sloup s pískovcovou zlacenou sochou Panny Marie Immaculaty pocházející z r. 1764.

Krnov-kašna se sochou Cupida

V parčíku mezi Švédskou zdí a farním kostelem sv. Martina v Krnově byla umístěna Kašna s barokní sochou Cupida.

Krnov-římskokatolická fara

Na náměstí Osvobození v Krnově, se severně od farního kostela sv. Martina nachází výstavná secesní vila s freskovými obrazy a sochařskou církevní výzdobou, ve které sídlí římskokatolický farní úřad.

Šelenburk

Šelenburk je rozcestí a orientační místo na zelené turistické značce a jak název napovídá nachází se nedaleko zříceniny hradu Šelenburk, která je rovněž známá pod názvy Cvilín a Lobenštejn. Zřícenina hradu je u vrcholku Cvilínského kopce ( 423 m.n.m.), který se zvedá jihovýchodním směrem od Krnova. Rozcestník je...

Hájnické rybníky

Hájnické rybníky se rozkládají ve východní části lesa Hájnice severním směrem od obce Úvalno. Rybníky byly vybudovány na toku Hájnického potoka. Severním směrem od rybníků se zvedá kopec ( 423 m.n.m.) na jehož vrcholku je zřícenina hradu Šelenburk a jižním směrem se zvedá vrchol Ostrý ( 401 m.n.m.). Na břehu...

Chářovský park - Krnov

Park založený v roce 1899 na území tehdejší obce Chářová (Krotendorf) tzv. Okrašlovacím spolkem, byl později často řazen k dendrologicky nejvýznamnějším parkům na Krnovsku a Bruntálsku. Po předchozích ztrátách patří i dnes Chářovský park k pozoruhodným parkům, roste zde řada zajímavých taxonů dřevin,...

Bezručův vrch

Bezručův vrch je orientační místo a rozcestí na modré turistické trase a nachází se severním směrem od městské části Krnova od Kostelce. Kromě turistické trasy prochází tímto rozcestím červeně značený vycházkový okruh vedoucí k rozhledně Cvilín. Modrá značka procházející rozcestím vede od vlakového...

Staré hliniště

Staré hliniště je přírodní památka, která leží severním směrem od města Krnov a nedaleko hranice s Polskem. Východní okraj přírodní památky tvoří železniční trať vedoucí z Krnova do Polska. Přídní památka je v oblasti bývaláho místa, kde se těžila cihlářská hlína. Jižním směrem od přírodní památky je...

Kudlichova rozhledna

Kopec Strážiště ( 395 m.n.m.) se zvedá od severního okraje obce Úvalno. Stráně vrcholku jsou porostlé pěkným lesem. Na vrcholku tohoto kopce byla v roce 1913 postavena kubistická rozhledna. Rozhledna nese název Kudlichova a je památníkem významného rodáka z obce Úvalna a to Hanse Kudlicha (1823-1917), který byl poslancem...

Býkov

Býkov - dříve samostatná obec, dnes součást obce Býkov-Láryšov.

Rozhledna Hanse Kudlicha - Úvalno

Nově zrekontruovaná rozhledna postavená v roce 1913 opavskou firmou Julia Lundwalla podle projektu bratrů Oskara a Eugen Felgelů na počest poslance Hanse Kudlicha rodáka z Úvalna. Věž je postavena na kontrastu pevné kubické masy žulového zdiva tyčícího se do výšky 22 m a odlehčené ortogonální dvoupatrové vyhlídky a...

Guntramovice

Osada Guntamovice je místní částí města Krnov a rozkládá se jihozápadně od města. Guntramovice jsou malá osada a většina domů je postavena kolem silnice, která osadou prochází. Jižním směrem od osady se rozprostírá rozlehlý les. Na severozápadní okraj osady navazuje malý lesík. Východně se nad osadou zvedá vrchol...

Býkov - Láryšov

Býkov-Láryšov je obec, kterou tvoří dvě osady a to Býkov a Láryšov. Obec leží jižním směrem od města Krnov. Západním směrem od obce je obec Brantice, východním směrem Úvalno a vydáme-li se jihozápadním směrem dorazíme do městečka Horní Benešov. Na území Býkova pramení Černý potok a jižním směrem od obce...

Úvalno

Úvalno najdeme jihovýchodním směrem od města Krnov a nedaleko hranice s Polskem. Západním směrem od obce je hraniční přechod Úvalno-Branice. V těchto místech tvoří hranici řeka Opava. Severním a západním směrem se nad obcí zvedají zalesněné stráně vrcholků Jeseníků. Jihovýchodním směrem od obce se rozkládá...

Láryšov

Dříve samostatná obec. Dnes součást obce Býkov-Láryšov.

Pocheň

Osada Pocheň je místní částí obce Brumovice a leží severozápadním směrem od obce. Osada Pocheň má rekreační charakter, jelikož u jejího východního okraje byla vybudovaná na říčce Čižině stejnojmenná vodní nádrž, využívaná k rekreačním účelům. Jihozápadním směrem se nad osadou zvedá vrchol Šibenky ( 422...

Černý les

Černý les je rozcestí a orientační místo na zelené turistické značce a najdeme jej západním směrem od osady Pocheň. Rozcestník je umístěn na stromě u severního okraje Černého lesa a v údolí tvořeném říčkou Čižinou. Východním směrem se nad Rozcestím zvedá vrchol Šibenky ( 422 m.n.m.). Po zelené značce dojdeme...

Dubový vrch - Brantice

Dubový vrch je jeden z nejvýžších bodú Brantic výškou 528 m.n.m.

Vyhlídka u Ježníku

Rozhledna stojí 5 km západně od města Krnova, u osady Ježník na vrcholu Vyhlídka ( 552 m.n.m.). Najdeme ji nedaleko česko?polské hranice. Celková výška rozhledny včetně stožáru je 17,5 m. Výška podlahy rozhledny v úrovni posledního poschodí je ve výšce 13,6 m. Jedná se o dřevěnou trámovou konstrukci. Rozhledna...

Rozhledna na Ježníku - Krnov

Pokud si budete chtít prohlédnout okolí města Krnova z větší výšky, určitě navštivte novou dřevěnou rozhlednu. Rozhledna je vysoká 17,5 metrů a je postavena na vrchu Vyhlídka (558 m n. m.) (dříve Malzenberg) tyčící se západním směrem od Krnova, v části Ježník. Původní rozhlednu, která byla zničena během druhé...

Rozhledna Ježník

Pokud si budete chtít prohlédnout okolí města Krnova z větší výšky, určitě navštivte novou rozhlednu. Rozhledna je vysoká 17 metrů a je postavena na vrchu Vyhlídka (553 m n. m.) tyčící se západním směrem od Krnova. Původní rozhlednu, která byla zničena během druhé světové války a v sedmdesátých letech zcela...

Úblo

Osada Úblo je místní částí obce Brumovice a leží západním směrem od obce. Severovýchodním směrem nedaleko Úbla je osada Pocheň a stejnojmenná vodní nádrž. První písemná zmínka o osadě Úblo je z roku 1377 a v tomto období byla součástí majetku tvrze Vratnov. Dominantou osady je zdaleka viditelný kostel...

Brantice

Brantice leží nedaleko města Krnov a to jihozápadním směrem. Obec se rozkládá na pravém břehu řeky Opavy. Součástí obce Brantice je nedaleká malá obec Radim. Od okrajových částí Brantice se zvedají zalesněné stráně kopců Brantické vrchoviny, která je součástí pohoří Nízký Jeseník. Jihozápadním směrem od...

Krásné loučky

Obec Krásné Loučky je místní částí Krnova. Obec se rozkládá severozápadním směrem od města, na pravém břehu řeky Opavice a v blízkosti hranice s Polskem. Obec leží západním směrem od silnice spojující Krnov a Město Albrechtice. Krásnou Loučkou protéká Kobylí potok. K obci patří okolní malé osady a to Chomýž a...

Brumovice

Brumovice leží severozápadním směrem od Opavy a v těsném sousedství Polské hranice, která vede východním směrem od obce. V těchto místech tvoří státní hranici tok řeky Opavy. Severovýchodním směrem od Brumovic leží město Krnov. Severozápadně nedaleko obce je vodní nádrž Pocheň, která je využívaná k...

Radim

Osada Radim je místní částí obce Brantice a leží severozápadním směrem od obce. První písemná zmínka o této osadě je z roku 1377. Od okrajových částí osady se zvedají zalesněné stráně okolních kopců a to severozápadním směrem vrchol U Dubu ( 556 m.n.m.), jihozápadně Radimský kopec ( 638 m.n.m.), jižním směrem...

Kolná - okraj

Kolná - okraj je rozcestí a orientační místo na žluté turistické značce a nachází se u západního okraje malé osady Kolná a severovýchodním směrem od obce Sosnová. Rozcestník je umístěn na sloupku v místech, kde končí silnice a turistická trasa dále pokračuje po jedné z lesních cest. Výchozí bod žluté...

Radim

Rybník Radim leží nedaleko jižního okraje stejnojmenné osady Radim. Rybník byl vybudován na toku říčky Krasovky. V okolí rybníka se zvedají zalesněné stráně kopců a to jižním směrem Vinice ( 468 m.n.m.) a západním směrem Radimský kopec ( 638 m.n.m.). U východního břehu se rozprostírá malý les, který tvoří...

Radimek

Radimek je malá podhorská osada, která je místní částí osady Radim. Radimek se rozkládá v severní části osady a většina domů je postavena kolem silnice vedoucí z osady Radim do obce Krasov. Od západního okraje Radimku se rozprostírá pole, které pozvolna přechází v les nazývaný Kotlina. Od východního okraje se...

Vinice - sedlo

Vinice - sedlo je orientační místo na žluté turistické značce a najdeme jej na západní stráni vrcholku Vinice ( 468 m.n.m.), jež je součástí pohoří Nízký Jeseník. Vrchol Vinice se zvedá severozápadním směrem od obce Brantice a jižním směrem od osady Radim. Po žluté značce dojdeme do tohoto místa od železniční...

Hošťálkovy

Hošťálkovy leží severozápadním směrem od města Krnov. Severním směrem od obce se nachází Město Albrechtice, západním směrem je Vrbno pod Pradědem a východním směrem z obce dorazíme k toku řeky Opavice, která v těchto místech tvoří státní hranici s Polskem. Od okrajových částí obce se zvedají zalesněné svahy...

Linhartovy

Osada Linhartovy je místní částí Města Albrechtice. Osada se rozkládá jihovýchodním směrem od Města Albrechtice a na pravém břehu řeky Opavice. V těchto místech tvoří tok Opavice hranici s Polskem. Kolem osady prochází silnice vedoucí z města Krnov do Polského města Prudnik. Západním směrem od osady se zvedají...

Skrochovice

Osada Skrochovice je místní částí obce Brumovice a najdeme ji východně od obce. Osada se rozkládá podél silnice spojující města Krnov a Opavu. Jihovýchodně od osady je oblast bývalé pískovny. Východním směrem od osady protéká řeka Opava, která v těchto místehc tvoří hranici s Polskem. Severozápadně od osady je na...

Lichnov

Lichnov najdeme jihozápadním směrem od města Krnov. Jižním směrem od obce se rozkládá městečko horní benešov a východním směrem od obce najdeme nevelkou vodní nádrž Pocheň, která je v sezóně využívaná jako přírodní koupaliště. V okolí obce se zvedají zalesněné stráně kopců Nízkého Jeseníku. Od...

Hořina

Hořina je přírodní rezervace rozkládající se kolem toku potoka Hořina. Východní částí rezervace prochází silnice spojující obce severním směrem Brumovice a jižním směrem Velké Heraltice. Západním směrem se nad rezervací zvedá vrchol kopce Hůrky ( 466 m.n.m.) na jehož severním úpatí je přírodní památka Hůrky....

Hůrky

Hůrky jsou přírodní památka ležící severním směrem od obce Malé Heraltice a ve spodní části severní stráně kopce ( 466 m.n.m.), který se zvedá nad obcí. Východním směrem od této přírodní památky je oblast přírodní rezervace Hořina. Západním směrem od přírodní památky leží obec Sosnová, vydáme-li se...

Zátor

Zátor se nachází jihozápadním směrem od města Krnov. Součástí obce Zátor je sousední obec Loučky. Jižním směrem od obce se rozkládá město horní benešov a jihozápadním směrem město Bruntál. V okolí obce se zvedají zalesněné stráně vrcholků, které jsou součástí pohoří Jeseníky. Nejvýše položeným místem...

Zátorská kyselka - Zátor

Podle starých popisů byl vysledován na levém břehu potoku Zátoráček pod svahem přirozený pramenný vývěr kyselky podle červeného zabarvení s intenzivním probubláváním "plynu z hlubin Země". Postupně si kyselka získávala nejen mezi obyvatelstvem, ale i v odborných kruzích léčebné vlastnosti. Podle tehdejšího...

Restaurance

Načítání...

Podívejte se na hodnocení penzionu Penzion Koliba a buďte první, kdo přidá své hodnocení. Ceny najdete v ceníku penzionu Penzion Koliba. Ubytováni si objednejte jednoduše pomocí online rezervace. Telefonické kontakty, adresu a mapu umístění najdete na záložce kontakt. Poradíme vám také, jak aktivně trávit volný čas v okolí Penzion Koliba.