Ubytování

house house house house house house house house house house house house   (napište číslo od 1 do 5)

dopenzionu.cz

Následující formulář slouží pro nahlášení chyby nebo doplňení údajů do naší databáze.

Hlášení chyby

BRUNTÁL 792 01 | Mapa

Doporučené penziony

Úžasné 10.0/ 10

Rodinný pension Seeberg se nachází u Františkových Lázní v těsné blízkosti hradu Seeberg.…

Rodinný tříhvězdičkový penzion St. Leonhard naleznete na samotě v západní části Šumavy…

Penzion se nachází přímo na břehu Lipna, 1.5 km od Horní Plané, rodného městečka básníka…

Úžasné 10.0/ 10

Penzion se nachází na rozmezí CHKO Třeboňsko a Novohradsko. Penzion vznikl po…

Načítání...

Ubytování v okolí

Vzdálenost: 33.28 km
dsc_0493-14913929620phpedjg6s
Penzion Jeseník
Tyršova 280/5, 79001 Jeseník

Nabízíme celoroční ubytování ve čtyřech apartmánech v penzionu se zahradou, s výhledem na Praděd, v centru města Jeseník, v klidném prostředí, 5 minut od vlakového i autobusového nádraží. Parkování zajištěno před domem na dlážděném parkovišti, eventuálně za příplatek garáž. Těšíme se na Vaši návštěvu v krásném penzionu Jeseník.   Více...

1190 CZK Referenční cena
Vzdálenost: 28.44 km
penzion
250 CZK Referenční cena
Vzdálenost: 11.72 km
DJI_0023-Edit_web
Holzberg - Ubytování , Wellness, Restaurace
Suchá Rudná 42, 79331 Světlá Hora

Hotel Holzberg leží v regionu lázní Karlova Studánka v části Suchá Rudná pod nejvyšší horou Jeseníků   Více...

1345 CZK Referenční cena
6187e1e1f3767 (1)
Penzion Hostinec Peterka
Petrov nad Desnou 23, 78814 Velké Losiny

Hostinec se nachází 2km od lázní Velké Losiny a 6km od Šumperka v klidné části obce, nedaleko vlakov   Více...

420 CZK Referenční cena
Vzdálenost: 14.76 km
Vzdálenost: 10.39 km
budova1
Mlýn U Kročilů
Malá Štáhle 22, 79501 Dolní Moravice

Zveme Vás k rekreačnímu pobytu v podhůří Jeseníků do rekreačního zařízení "Mlýn u Kročilů", které j   Více...

500 CZK Referenční cena
hawai

Tipy na výlet

Bruntál - autobusové nádraží

Nachází se v těsné blízkosti vlakového nádraží, na severovýchodním okraji města (viz Digitální mapa). Odjíždí odtud všechny autobusové spoje jak dálkové, tak i po obcích bruntálského regionu. Turistická mapa KČT 1:50 000 č.58 Bruntálsko, Krnovsko a Osoblažsko

Bruntál - rybník

Bruntál - rybník je rozcestí modré a zelené turistické trasy a nachází se v jižní části města Bruntál a jak název napovídá v blízkosti Kobylího rybníka. Rozcestník je umístěn u křižovatky silnic nedaleko jižního břehu rybníka. Po modré i zelené značce dojdeme k tomuto rozcestí od vlakového nádraží v...

Bruntál

Bruntál je na Severní Moravě, západním směrem od města Opavy. Bruntálem prochází silnice vedoucí z Olomouce přes Šternberk do Krnova a dále do Polska. Městem protéká několik potoků z nichž největší je Černý potok. Město je obklopeno hlubokými lesy rostoucími na severních vrcholcích Nízkého Jeseníku. Severním...

Bruntál - Gabrielův dům

Gabrielův dům, číslo popisné 54, stojí v jihozápadním rohu Náměstí Míru. Středověký dům přestavěný okolo roku 1600 v renesančním slohu. Zaujme především vysokým stupňovitým štítem s pilastry a slepými arkádami.

Bruntál - morový sloup

Morový sloup se sousoším Nejsvětější trojice stojí na východním okraji Náměstí Míru. Sloup byl vztyčen v roce 1715 na uctění památky obětí morové epidemie, která bruntálsko zasáhla roku 1714. Autorství připisováno Kryštofu Kimmelovi.

Bruntálské náměstí Míru

Možná, že většina návštěvníků tohoto místa pod horama ani netuší, že se právě Bruntál stal první obcí v českých zemích, která od panovníka obdržela statut města. Stalo se tak za Přemysla Otakara I. a na středověkém "kalendáři" se zrovna psal rok 1223. Město bylo osídleno německým obyvatelstvem,...

Netradiční fontána v Bruntále

Při návštěvě Bruntálu, přesněji náměstí Míru, si rozhodně nenechte ujít pohled na moderní fontánu z roku 2010. Motivem fontány je horská řeka, která stéká z hor a tvoří zčeřenou vodní hladinu. Tato moderní kašna v podobě kulové fontány tak vyjadřuje slogan města Bruntálu: město mezi horami a vodou. Obzor...

Bruntál - zámecká zahrada

Při návštěvě bruntálského zámku se nemusíte spokojit jen s prohlídkou krásných zámeckých komnat či návštěvou Muzea, ale můžete se také projít po zdejším zámeckém parku. Pravda - rozkládá se na ploše jen o maličko větší než 2.5 ha, což není rozloha nijak ohromující, přesto zde ale na návštěvníka...

Bruntál - žst.

Bruntál - železniční stanice je rozcestí modré a zelené turistické trasy a najdeme jej v severní části města Bruntál jihozápadně od nádažní budovy. Na tomto rozcestí má modrá značka výchozí bod a směřuje jihovýchodním směrem kolem Kobylího rybníka do obce Mezina, odkud dále budeme pokračovat na Venušinu sopku (...

Lipová alej

Nedaleko jihozápadního okraje města Bruntál najdeme pozoruhodnou lipovou alej, která lemuje cestu vedoucí na Uhlířský vrch ( 672 m.n.m.) k poutnímu kostelu Panny Marie Pomocné. Lipová alej lemující cestu ke kostelu byla vysázena v letech 1766 až 1770 a její délka dosahuje jednoho kilometru. Tuto alej nechal vysázet pan von...

Slezský Kočov

Slezský Kočov je rozcestí a orientační místo na zelené turistické značce a nachází se jak název napovídá u severního okraje místní části obce Moravskoslezský Kočov, u Slezského Kočova. Rozcestník je umístěn v místech kdy turistická trasa přechází z lesní cesty na silnici. Od rozcestníku je pěkný výhled na...

Bruntál - Uhlířák

Jedna z nejmladších sopek v České republice, leží 2 km jihozápadně od Bruntálu. Profil tohoto kvartérního stratovulkánu byl odkryt těžbou. Vrch je krajinnou dominantou a dobrým orientačním bodem. Uhlířský vrch je jednou z českých nejmladších sopek (v činnosti na rozhraní třetihor a čtvrtohor před 2,4 miliony lety)....

Uhlířský vrch

Uhlířský vrch(672 m), poutní místo na stratovulkáně, výrazné dominantě kraje, najdete 2 km jz od Bruntálu v Bruntálské vrchovině, která je součástí Nízkého Jeseníku. Uhlířský vrch s Venušinou sopkou(655 m) vzdálenou asi 3 km jv nad obcí Mezina, tvoří jednu z dvojic stratovulkánů v této oblasti Nízkého Jeseníku....

Oborná - silnice

Oborná - silnice je rozcestí a orientační místo na zelené turistické trase a nachází se v jižní části obce Oborná. Rozcestník je umístěn na stromě v místech kdy turistická trasa opouští silnici a dále pokračuje po lesní cestě. Rozcestí je u mostku přes bezejmenný potok a naproti hostince U Mokrošů. Po zelené...

Bruntálský les

Bruntálský les je rozcestí a orientační místo na modré turistické trase a najdeme jej na západním okraji lesa, severovýchodním směrem od obce Mezina. Rozcestník je umístěn na stromě u křižovatky lesních cest. Od rozcestí je krásný výhled západním směrem na dole se rozkládající obec Mezina. Po modré značce dojdeme...

U Moravského Kočova

U Moravského Kočova je rozcestí a orientační místo na žluté turistické značce a nachází se nedaleko severovýchodního okraje Moravského Kočova, který je místní částí obce Moravskoslezský Kočov. Rozcestník je umístěn na sloupu elektrického vedení a v místech kdy turistická trasa křižuje silnici vedoucí z města...

Mezina

Mezina leží nedaleko města Bruntál a to jižním směrem. Východním a jižním směrem od obce se roprostírá vodní plocha Slezské Harty. Západním směrem leží obec Moravskoslezský Kočov a jihozápadním směrem se rozkládá městečko Břidličná. Východním směrem od obce je oblast přírodní památky Lávový proud u...

Moravskoslezský Kočov

Moravskoslezský Kočov leží jižním směrem od města Bruntál. Obec se rozkládá na hranici Moravsko-slezské. Moravskoslezský Kočov vznikl spojením dvou samostatných obcí a to Moravského a Slezského Kočova. Východním směrem od obce se rozprostírá vodní plocha přehradní nádrže Slezská Harta a jihozápadním směrem...

Lávový proud u Meziny

Lávový proud u Meziny je přírodní památka, kterou najdeme jak název napovídá východním směrem od obce Mezina. Přírodní památka je nedaleko severozápadního břehu vodní nádrže Slezská Harta. Jihozápadním směrem se nad přírodní památkou zvedá vrchol Venušina sopka ( 643 m.n.m.). Severozápadním směrem od památky...

Staré Město

Staré Město leží nedaleko města Bruntál a to severozápadním směrem. Součástí obce Staré město je i nedaleká osada Nová Véska ležící severozápadně. Západním směrem od obce se nachází rekreační obec Malá Morávka, severním směrem se rozkládá Světlá Hora a jihozápadně městečko Břidličná. Obec Staré Město...

Oborná

Obec Oborná se nachází nedaleko města Bruntál a to severovýchodním směrem. Obec se rozkládá v oblasti pohoří Nízký Jeseník. Severním a východním směrem od obce se rozprostírají rozlehlé lesy. Jižním směrem od Oborné je vodní nádrž Slezská Harta, jihovýchodním směrem najdeme městečko Horní Benešov a...

Jesenická sopka - Uhlířský vrch

Uhlířský vrch s výškou 672 metrů a poutním kostelem P. Marie tvoří krajinnou dominantu dva a půl kilometru jihozápadně od Bruntálu, jednoho z nejstarších měst na severní Moravě. Je to jedna z nejmladších sopek na našem území, stará 2,4 milionu let. Jesenické sopky, mezi které patří ještě Venušina sopka a Velký...

Dlouhá Stráň

Obec Dlouhá Stráň se nachází jihovýchodním směrem od města Bruntál a u severního břehu vodní nádrže Slezská Harta. Západním směrem od Dlouhé Stráně leží obec Mezina a nedaleko ní v prostoru mezi oběma obcemi je přírodní památka Lávový proud u Meziny. Jihovýchodním směrem se rozkládá obec Razová a východním...

Pod Venušinou sopkou

Pod Venušinou sopkou je rozcestí a orientační místo na modré turistické trase a nachází se v jižní části obce Mezina a na západním úpatí Venušiny sopky ( 643 m.n.m.). Z tohoto rozcestí vede modře značená odbočka z turistické trasy na vrchol Venušiny sopky. V sousedství rozcestníku byla postavena lavička a nedaleko...

Venušina sopka

Venušina sopka ( 643 m.n.m.) je přírodní zajímavost. Jedná se o kopec, který se zvedá jihovýchodním směrem nad obcí Mezina. Tuto přírodní zajímavost tvoří čtvrtohorní sopka. Vrchol sopky je pokryt červenohnědou struskou a sopečným pískem. Můžeme tu rovněž vidět směr kudy dříve ze sopky vytékala láva,...

Lávka nad žel. tratí

Lávka nad železniční tratí je rozcestí a orientační místo na zelené turistické trase a nachází se jak název napovídá v blízkostí lávky nad kolejemi vedoucími z Bruntálu do Krnova, východním směrem od obce Oborná. Nedaleko rozcestí najdeme malou studánku, chráněnou dřevěnou stříškou. Po zelené značce dojdeme k...

Milotice nad Opavou

Milotice nad Opavou leží severozápadním směrem od města horní benešov. Západním směrem od obce se rozkládá město Bruntál a jižním směrem je vodní nádrž Slezská Harta. Součástí obce Milotice je osada Jelení, která navazuje na jižní okraj obce. Obec je obklopena zalesněnými stráněmi okolních kopců. Milotice se...

Nová Véska

Osada Nová Véska je místní částí obce Staré Město na Bruntálsku a najdeme ji severozápadním směrem od obce. Osada se rozkládá podél silnice vedoucí z města Bruntál do lázeňského městečka v Jeseníkách do Karlovy Studánky. Osada byla vybudována na pravém břehu Černého potoka. Severně se nad Novou Véskou zvedá...

Pod Návrším

Pod Návrším je rozcestí a orientační místo na modré turistické trase a nachází se na jižním úbočí vrcholku Návrší ( 678 m.n.m.), východním směrem od obce Valšov. Rozcestník je umíštěn na stromě u křižovatky lesních cest. Kromě turistické trasy prochází rozcestím trasa cyklostezky číslo 6161. Po modré...

Valšov

Valšov leží jižním směrem od města Bruntál a nedaleko západního výběžku přehradní nádrže Slezská Harta. Obec se rozkládá na pravém břehu Kočovského potoka a nedaleko jeho ústí do řeky Moravice. V okolí obce je mírně členitý terén, na kterém je z větší části les. Jihozápadním směrem od obce je městečko...

Nové Heřmínovy

Nové Heřminovy leží severovýchodním směrem od města Bruntál. Jihovýchodním směrem od obce je město Horní Benešov, jižním směrem dorazíme k vodní nádrži Slezská Harta a severovýchodním směrem se rozkládá Krnov. Obec se rozkládá v podhůří Jeseníků a od okrajových částí obce se rozprostírají rozlehlé lesy....

Černý most

Černý most je rozcestí modré a zelené turistické trasy a najdeme jej u mostu přes západní zátoku Slezské Harty, východním směrem od obce Valšov. Rozcestník je umístěn na sloupku v místech kde lesní cesty po kterých vedou turistické trasy křižují silnici spojující obec Valšov a Nová Pláň. Po zelené dojdeme k tomuto...

Nad Černým mostem

Nad Černým mostem je rozcestí zelené a modré turistické trasy a nachází se západním směrem od obce Nová Pláň a na jižním břehu západní zátoky vodní nádrže Slezská Harta. Rozcestník je umístěn na sloupku u křižovatky lesních cest a v místech, kdy jedna z turistických tras křižuje silnici z Nové Pláně do...

Václavov u Bruntálu

Václavov u Bruntálu se rozkládá jihozápadním směrem od města Bruntál. Václavov vznikl spojením dvou samostatných obcí a to Dolního a Horního Václavova. Obec se rozkládá v oblasti pohoří Nízký Jeseník. V okolí obce se zvedají zalesněné stráně kopců. Jihozápadním směrem od obce leží město Rýmařov a obcí...

Opava

Řeka Opava vzniká soutokem tří potoků a to Černé, Střední a Bílé Opavy. Soutok Střední a Bílé Opavy je u západního okraje města Vrbna pod Pradědem. Černá Opava ústí do tohoto toku v severní části Vrbna a nedaleko tohoto soutoku najdeme rozcestí turistických tras nesoucí název Mnichov. Pramen Černé Opavy je na...

Karlovec

Karlovec je bývalá obec, která byla zbořena v důsledku budování vodní nádrže Slezská Harta. Obec Karlovec byla založena na konci 16. století. Na území obce byl postaven renesanční zámek, který v pozdějších letech prodělal barokní přestavbu. V dnešní době je v místech kde obec stávala voda. Obec připomíná...

Nová Pláň

Nová Pláň leží severovýchodním směrem od městečka Břidličná a u jižního okraje západního výběžku Slezské Harty. Obcí protéká potok Rýžovník. Západním a jižním směrem od obce se zvedají zalesněné stráně kopců. Obec se rozkládá v oblasti pohoří Nízký Jeseník. Nejvýše položeným místem nad obcí je...

Kunov

Kunov je přírodní rezervace, kterou najdeme u západního okraje osady Kunov v prostoru, který je ohraničen ze sevení strany silnicí vedoucí z Kunova do obce Široká Niva a z jižní strany železniční tratí. Západní okraj přírodní rezervace je u mostu přes řeku Opavu. Jihovýchodním směrem od rezervace leží obec Nové...

Vojenské pevnosti u Milotic

Památník vojenského opevnění najdeme severovýchodním směrem od obce Milotice nad Opavou, nedaleko zdejší železniční stanice. Památník představují bunkry a pevnosti vybudované na obranu hranice ve 30. letech 20. století. Ve zdejším muzejním areálu si můžeme prohlédnout tři stavby lehkého opevnění verze 37, bunkr B1 ?...

super chalupa (nejen) pro děti v Jeseníkách

zdravím všechny cestovatele. nedá mi to se nepodělit o skvělé místo, na které jsme letos náhodou narazili. se známými a našimi dětmi jsme jsme si užili týden skvělé dovolené na pohádkové Chaloupce v Jeseníkách. Krásné okolí, blízké sjezdovky, parádní kopec na bobování pár metrů od chalupy, uvnitř 2 herny s...

Razová

Razová leží jihovýchodním směrem od města Bruntál. Obec se rozkládá na severním břehu vodní nádrže Slezská Harta. Většina domů v obci je kolem silnice, která obci prochází. Vzhledem ke své poloze je Razová částečně rekreační obcí a na jejím území najdeme několik penzionů. Severovýchodním směrem od obce...

Rudná pod Pradědem

Rudná pod Pradědem leží severozápadním směrem od města Bruntál. Rudnou pod Pradědem tvoří dvě malé obce a to Stará a Nová Rudná. Stará Rudná je především zemědělskou obcí, kdežto Nová Rudná je rekreační obcí. Západním směrem od obce se rozprostírá rekreační středisko Malá Morávka, severozápadním směrem...

Chalupa u Bednářů

Ubytování, adresa: Rudná pod Pradědem 83 Telefon: +420602531763, e-mail: dalibor.bednar@bednar.cz Kapacita: 9 míst Možnost ubytování na jednu noc, Nabídka energeticky vydatných snídaní s minimem tuků, Možnost vyprání a usušení oblečení a výstroje, Uzamykatelná místnost/boxy pro bezplatné uschování jízdních kol,...

Skrbovice

Osada Skrbovice je místní částí obce Široká Niva. Osada se rozkládá u jižního okraje obce a na pravém břehu řeky Opavy. Od okrajových částí osady se zvedají zalesněné stráně okolních kopců, jižním směrem se zvedá Ovčí kopec ( 577 m.n.m.). V okolí osady jsou viditelné pozůstatky linie opevnění ze 30. let 20....

Milotice n.Opavou - chaty

Milotice nad Opavou - chaty je rozcestí zelené a modré turistické trasy a nachází se půl kilometru severovýchodním směrem od železniční stanice v Miloticích n. O. Rozcestník je umístěn v oblasti Zátorského lesa a u křižovatky lesních cest. Kromě turistické trasy prochází tímto rozcestím také naučná stezka, které...

Rozcestí k vojenským opevněním

Toto rozcestí se nachází na zelené turistické značce východním směrem od železniční stanice v Miloticích nad Opavou. Rozcestník je umístěn v oblasti Zátorského lesa v místech, kde je odbočka z turistické zelené značky k pozůstatkům vojenského opevnění. Tímto rozcestím prochází trasa Naučné stezky Milotice n.O.,...

Havranov

Havranov je rozcestí a orientační místo na zelené turistické trase a najdeme jej východním směrem od železniční stanice Milotice nad Opavou v oblasti lesa Havranov. Rozcestník je umístěn na stromě u křižovatky lesních cest. Kromě turistických tras prochází těmito místy trasa značené cyklostezky. Severním směrem se...

Markvartice

Markvartice jsou malá osada, která je místní částí obce Široká Niva. Osada se rozkládá v oblasti Hrubého Jeseníku, na levém břehu řeky Opavy a jihozápadním směrem od Široké Nivy. Domy v osadě jsou postaveny kolem silnice, která Markvarticemi prochází. První zmínka o této osadě pochází z roku 1377. Přímo v osadě...

Světlá Hora

Světlá Hora leží severozápadním směrem od města Bruntál. Severozápadním směrem od obce se rozkládá lázeňské městečko Karlova Studánka a jihozápadním směrem vyhledávané rekreační středisko v letním i zimním období a to Malá Morávka. Obec Světlá Hora se rozkládá u východního okraje chráněné krajinné...

Razovské tufity

Razovské tufity je přírodní památka, která se rozkládá u jihozápadního okraje obce Razová a nedaleko vodní nádrže Slezská Harta. Severozápadním směrem od přírodní památky leží město Bruntál a severovýchodním směrem městečko horní benešov. Jižním směrem se rozprostírá vodní plocha přehradní nádrže...

Široká Niva

Široká Niva leží severním směrem od města Bruntál. Severozápadním směrem od obce se nachází město Vrbno pod Pradědem, západním směrem leží obec Světlá Hora a jihovýchodním směrem najdeme město Horní Benešov. Jihovýchodním směrem nedaleko obce se nachází prostor přírodní rezervace Kunov. Obec se v převážné...

Pod Chlumem

Pod Chlumem je orientační místo a rozcestí na modré turistické trase a nachází se severovýchodním směrem od obce Lomnice. Rozcestník je umístěn na východním úbočí vrcholku Chlum ( 692 m.n.m.) v oblasti lesa a u křižovatky lesních cest. V sousedství rozcestí stojí pěkná dřevěná hájenka. Po modré značce dojdeme k...

Malá Štáhle

Malá Štáhle leží severovýchodním směrem od města Rýmařov. Obec se rozkládá pod západními vrcholky Nízkého Jeseníku. Západním směrem od obce se nachází chráněná krajinná oblast Jeseníky, jihozápadním směrem je přírodní park Sovinecko a od západního okraje obce severozápadním směrem se rozkládá prostor...

Niva Moravice

PR Niva Moravice (41,98 ha) chrání podmáčené louky v nivě na pravém břenu řeky Moravice a vlastní tok řeky mezi obcemi Dolní Moravice na severu a Malá Štáhle na jihu (asi 2,5 km toku, 559-582 m n.m.) Údolní niva řeky má zde zachovalý přírodní charakter meandrujícího toku stabilizovaného přirozenými břehovými...

Lichnovské šance

Na východní stráni vrcholku kopce Šance ( 559 m.n.m.), který se zvedá severním směrem od města horní benešov najdeme pozůstatky vojenského opevnění. Toto opevnění bylo vybudováno v období třicetileté či sedmileté války. Vrchol Šance najdeme v oblasti nazývané Mlýnské pole. Na vrchol toho kopce dojdeme po lesní...

Niva Moravice

Niva Moravice je přírodní rezervace, která se rozprostírá kolem toku řeky Moravice mezi obcemi Dolní Moravice a Malá Štáhle. Jižní okraj rezervace tvoří silnice vedoucí z obce Malá Štáhle do města Rýmařov. Severní okraj rezervace je nedaleko jižního okraje obce Dolní Moravice. Rýmařov se rozkládá jihozápadním...

Dub letní

Památný strom Dub letní roste u západního okraje obce Čaková. Čaková se rozkládá v oblasti Nízkého Jeseníku, severovýchodním směrem od města Bruntál a západním směrem od obce Brantice. Dub letní roste na severním úpatí vrcholku Skalka ( 599 m.n.m.), jež se zvedá nad západním okrajem obce. Stáří stromu je...

Letní Dub - Čaková

Raritou obce Čaková je památný dub letní, jehož stáří se odhaduje na 416 roků. Naleznete jej na výjezdu z obce směr Široká Niva.

Velká Štáhle

Velká Štáhle leží východním směrem od města Rýmařov. Obec se rozkládá na obou březích řeky Moravice. Jižním směrem nedaleko obce je městečko Břidličná, východním směrem se rozprostírá vodní plocha přehradní nádrže Slezská Harta a severovýchodním směrem se nachází město Bruntál. Velká Štáhle leží na...

Čaková

Čaková je horská obec, která leží jihozápadním směrem od města Krnov. Obec se rozkládá v údolí tvořeném potokem Čakovkou a podél silnice vedoucí z obce Zátor do obce Krasov v délce pěti kilometrů. Obec je obklopena zalesněnými stráněmi vrcholků Jeseníků. Od západního okraje obce se zvedá vrchol Skalka ( 599...

Velká Štáhle – lípa malolistá

Mohutná 20m vysoká lípa roste u silnice ve Velké Štáhli při břehu řeky Moravice. Jak praví tabulka u stromu, byla zasazena někdy mezi léty 1620-1720 Českými bratry, kteří prchali před náboženským útiskem z vlasti. Zastavovali se u zemských hranic a na paměť zasazovali různé stromy. Právě za Velkou Štáhlí na...

Restaurance

Načítání...

Podívejte se na hodnocení penzionu Penzion a restaurace U Kata a buďte první, kdo přidá své hodnocení. Ceny najdete v ceníku penzionu Penzion a restaurace U Kata. Ubytováni si objednejte jednoduše pomocí online rezervace. Telefonické kontakty, adresu a mapu umístění najdete na záložce kontakt. Poradíme vám také, jak aktivně trávit volný čas v okolí Penzion a restaurace U Kata.