Ubytování

house house house house house house house house house house house   (napište číslo od 1 do 5)

dopenzionu.cz

Následující formulář slouží pro nahlášení chyby nebo doplňení údajů do naší databáze.

Hlášení chyby

HORNÍ BLATNÁ 362 37 | Mapa

Doporučené penziony

Vynikající 9.6/ 10

Rodinný Penzion Ovečka Vás očaruje netradičním designem a příjemnou atmosférou. Leží…

Dovolená ve Slezských Beskydech? Náš Hotel U STUDÁNKY se nachází v kouzelném údolí říčky…

Naše ubytování Frýdlant nad Ostravicí v areálu YDYKSEB se nachází v klidné a malebné Nové…

Penzion M stojí nad pláží Vranovské přehrady na okraji lesa, obklopený zelení s krásnou…

Načítání...

Ubytování v okolí

Vzdálenost: 29.12 km
489006268
PRIVÁT U JEZU
Rašovice 75, 43151 Klášterec nad Ohří
Úžasné 10.0 / 10 podle 1 recenzí

Nabízíme privátní ubytování v krásném přírodním prostředí u řeky Ohře s výhledem na zámek se zámeckým parkem. Ubytovat se můžete ve dvou či čtyřlůžkovém apartmánu s vlastním sociálním zařízením a lednicí. Dále můžete využívat vybavenou kuchyňku, společenskou místnost s krbem, venkovní posezení s grilem a výhledem na řeku. Přímo v areálu můžete využít paintball nebo zapůjčení lodí i s dopravou na   Více...

750 CZK Referenční cena

Památky

Tipy na výlet

Ubytování Picura

Ubytování, adresa: Hamerská 34, Horní Blatná Telefon: +420603820255,+420353892671, e-mail: picura@seznam.cz Kapacita: 11 míst Poskytnutí základních náhradních dílů pro kola, Možnost ubytování na jednu noc, Nabídka energeticky vydatných snídaní s minimem tuků, Možnost vyprání a usušení oblečení a výstroje,...

Muzeum těžby cínu

Původní Městské muzeum v Horní Blatné vzniklo již před rokem 1938 a zaniklo počátkem padesátých let. V roce1977 vytvořilo Karlovarské muzeum novou expozici zaměřenou na těžbu cínu v Krušnohoří. K vidění jsou zde modely důlní techniky, mineralogické sbírky, cínové nádobí. Od roku 2001 bylo muzeum rozšířeno o...

Naučná stezka Horní Blatná - Vlčí jámy

Naučnou stezku Horní Blatná - Vlčí jámy tvoří necelých 5 km dlouhý okruh uzavírající se v Horní Blatné. V průběhu Naučné stezky se návštěvníci mohou seznámit prostřednictvým sedmi informačních tabulí nejen s obcí Horní Blatná, ale i s přírodou a historií zdejší důlní činnosti. Stezka má počátek v...

Meteorologická skříňka v Horní Blatné

Zajímavým a jistě chvályhodným počinem ve městě Horní Blatná je instalace veřejné meteorologické skříňky. Turisté, návštěvníci i obyvatelé městečka v případě plánování výletu jistě ocení možnost získání aktuálních informací o počasí a jeho dalším vývoji. Meteo-skříňka stojí na náměstí sv....

Horní Blatná

Horní Blatná leží v Západních Čechách, severním směrem od města Karlovy Vary. Horní Blatná je horské hornické městečko, které se rozkládá v srdci Krušných hor a nedaleko hraničního pásma s Německem. Nejvýše položeným místem nad městem je u východního okraje města vrchol Blatenský vrch (1043 m.n.m.). Jižním...

Sloup se sochou sv. Jana Nepomuckého v Horní Blatné

Za kostelem sv. Vavřince v levém horním rohu stejnojmenného náměstí stojí sloup se sochou sv. Jana Nepomuckého. Jde o barokní plastiku z počátku 18. století od neznámého autora. Dílo tedy zřejmě vzniklo ještě před svatořečením Jana Nepomuckého - Jan Nepomucký byl svatořečen až 31. května 1721. V průběhu 19....

Rozcestí Horní Blatná - náměstí

Rozcestník na starém kaštanu před kostelem sv. Vavřince na stejnojmenném náměstí můžeme označit jako výhodný výchozí bod k výletům do mnoha směrů v širokém okolí. Po červené turistické značce se západním směrem dostaneme přes Jelení a Rolavský vrch k Rájeckému údolí a dál do Kraslic. Opačným směrem...

Vlčí jámy, Ledová jáma

Vlčí jámy jsou přírodní památkou poblíž krásné rozhledny Blatenský vrch. Skládají se z Vlčí jámy a Ledové jámy. Ledová jáma sahá do hloubky až 20 metrů. Jedná se o propadlinu, jež vznikla hornickou činností při těžbě cínových rud. Jde o pozůstatek dolu Jiří. Vlčí jáma je pak pozůstatkem dolu...

Blatenský vrch

Vrch nad Horní Blatnou (městská památková rezervace). Na vrcholu rozhledna. Na západním svahu se nalézá přírodní památka Vlčí jámy - pozůstatky po dolování cínu (propadliny, ledové jámy, v nichž se udržuje jeskynní led po celý rok), chráněným územím probíhá Naučná stezka.

Rozcestí Blatenský vrch

Turistický rozcestník na Blatenském vrchu najdeme pár metrů jihozápadním směrem od rozhledny. Prochází tudy červená turistická značka, po které se lesní cestou dolů kopcem dostaneme k přírodní památce Vlčí jámy a dál přes Horní Blatnou, Jelení a Rolavský vrch k Rájeckému údolí a do Kraslic. Opačným směrem po...

Blatenská rozhledna

Blatenský vrch je milou ukázkou, jak „chutná“ stáří. Roku 1912 je zahájena stavba hotelu s rozhlednou a o rok později, přivítá první návštěvníky. Projekt, pro Spolek pro zimní sporty, vypracoval K. Matusch. Po válce je objekt spravován pohraničníky a po nich je jeho stav tak žalostný, že je nutno věž opravit a hotel...

Blatenský vrch

Blatenský vrch je kupovitý vrchol nacházející se v pohoří a geomorfologickém celku Krušné hory, v podcelku Klínovecká hornatina, přibližně 1,5 km severovýchodně od města Horní Blatná. Je to současně také jedna z krušnohorských tisícovek. Na vrcholu se nachází 21 m vysoká rozhledna, postavená z kamene a dřeva....

Webkamera - Blatenský vrch

Webkamera v Krušných horách na Blatenském vrchu snímá rozhlednu a přilehlé stavby. Více: http://webkamery.gc-system.cz/camera.php

Rozcestí Pod Blatenským vrchem

Rozcestím při hlavní silnici z Horní Blatné na Ryžovnu v místě odbočky na Blatenský vrch prochází dvě turisticky značené trasy. Po červené turistické značce se severním směrem dostaneme přes Blatenský vrch okolo rozhledny do Horní Blatné a dál přes Jelení a Rolavský vrch k Rájeckému údolí a do Kraslic. Opačným...

Rozcestí Bludná

Rozcestím při hlavní silnici z Horní Blatné na Ryžovnu v místě odbočky na Pernink prochází dvě turisticky značené trasy. Po červené turistické značce se západním směrem po silnici dostaneme na Blatenský vrch k rozhledně, potom do Horní Blatné a dál přes Jelení a Rolavský vrch k Rájeckému údolí a do Kraslic....

Pernink

R. 1848 panství Ostrov nad Ohří, kraj Loketský. V německých textech Bärringen, Peringer, Beringer, Peringa, Pärringen.Sídliště, založené asi v r. 1532, bylo snad založeno už jako město, nebo bylo nedlouho poté povýšeno. Kdy získalo znak, není známo, šlikovský erb ve znaku však dokazuje, že se tak musilo stát před r....

Pernink - HORSKÁ SLUŽBA

Uvedená tel. čísla platí pro případ nouze, NE pro zjištění počasí apod.!!! Stanice HS Pernink Tel: 353 892 177 Web: http://www.hscr.cz/index.php?option=com_custompages&Itemid=4&task=podoblast&oid=1404 Přesná lokalizace stanice HS Pernink, západně od Abertam, je v mapce, která je součástí příspěvku....

Železniční viadukt Pernink

V bývalém hornickém městečku Pernink založeném roku 1532 saskými horníky je technickou zajímavostí impozantní klenutý kamenný viadukt (viadukt ? tedy římský most překračující údolí oblouky malého rozpětí, často o mnoha patrech, vzhledově podobný akvaduktu), který je nejmohutnější mostní stavbou železniční...

Zaječí hora

Nejzápadnější tisícovka České republiky vůbec. Přístup od tzv. Bučinské cesty na Rozcestí u dvou turistických přístřešků.

Rozcestí Pod Perninským vrchem

Turistický rozcestník Pod Perninským vrchem stojí u široké lesní cesty na křižovatce, kde se od jihozápadu sbíhá zelená turistická trasa z Nejdku se žlutě značenou cestou od vlakového nádraží z Nových Hamrů. Obě trasy směřují společně k dalšímu rozcestí na Perninském vrchu, kde zelená značka pokračuje na sever...

Rozcestí U kapličky

Směrové šipky rozcestníku, který je připevněn na staré lípě u hamerské kapličky (o kapličce zde), ukazují směr procházející turistické žluté trasy, jež vede od železniční zastávky Nejdek - Sejfy a velkým obloukem přes Tisovský vrch a Nové Hamry přichází k rozcestí od západu. Odtud směřuje na východ do...

Abertamy

Abertamy leží v Krušných horách 25 km severně od Karlových Varů (až 1000 m.n.m.). Byly založeny horníky, kteří hledali Stříbro pro mincovnu hraběte Šlika. První zmínka je z roku 1529. Těžba Stříbra upadla během 30leté války, zůstalo po ní jen místy dolování cínu, ze kterého se vyrábělo kuchyňské i mešní...

Horská naučná stezka Abertamy – Plešivec

Horská naučná stezka Abertamy - Plešivec zaměřená na historii, minulost hornických osad a geologii začíná i končí v Abertamech na náměstí. Trasa měří přibližně 9 km a najdete na ní 9 zastavení s informačními panely. Abertamy – náměstí (úvodní informace k NS; 891 m.n.m.).Abertamy u kostela (kostel...

Naučná stezka Alexandra Wüsta

Naučná stezka Alexandra Wüsta je zaměřená na historii, geologii, hornictví a příběhy lidí z Abertam a blízkého okolí. Krátká, nenáročným terénem vedená stezka má pro návštěvníky na 3 km délky připraveno 17 informačních tabulí. Značena je speciální plastovou modrou směrovkou s červenou špicí a textem Naučná...

Rozcestí Pod Tisovským vrchem I

Rozcestník umístěný na vysokém smrku stojícím u křižovatky lesních cest na rozhrání lesa a pastviny ukazuje směry dvou turistických tras procházejících pod Tisovským vrchem. Zelená turistická trasa sem přichází z Nejdku a pokračuje dál na sever směrem k Horní Blatné. Modře značená turistická trasa začíná na...

Rozcestí Pod Tisovským vrchem II

Šipky rozcestníku umístěného u křižovatky místních lesních komunikací ukazují směry dvou turistických tras. Zeleně značená trasa sem přichází z Nejdku a pokračuje dál na sever okolo Perninského vrchu a Liščí hory k Horní Blatné. Žlutá trasa odtud míří k 600 metrů vzdálené železniční stanici Nejdek - Sejfy...

Abertamská chata

Ubytování, adresa: Rooseweltova 343, Abertamy Telefon: +420777280931, e-mail: abertamskachata@email.cz Kapacita: 36 míst Možnost ubytování na jednu noc, Nabídka energeticky vydatných snídaní s minimem tuků, Možnost vyprání a usušení oblečení a výstroje, Uzamykatelná místnost/boxy pro bezplatné uschování jízdních kol,...

Penzion Heller

Ubytování, adresa: Hřebečná 68, Abertamy Telefon: +420602149669,+420602771784, e-mail: heller@hrebecna.cz Kapacita: 17 míst Možnost ubytování na jednu noc, Nabídka energeticky vydatných snídaní s minimem tuků, Možnost vyprání a usušení oblečení a výstroje, Uzamykatelná místnost/boxy pro bezplatné uschování jízdních...

Rozcestí Nad nádražím

Křižovatkou třech místních komunikací označenou turistickým rozcestníkem Nad nádražím prochází žlutě značená turistická trasa a červeně značená Hamerská naučná stezka. Žlutá trasa vede od železniční zastávky Nejdek - Sejfy a velkým obloukem pod Tisovským vrchem přichází do Nových Hamrů k rozcestí...

Hamerská naučná stezka

Na parkovišti před hotelem Seifert v Nových Hamrech, kousek od infocentra, má svůj výchozí i cílový bod 6 kilometrů dlouhá Hamerská stezka. Tato naučná stezka, vhodná pro pěší i cykloturisty, prochází horským terénem s celkem významným převýšením (zejména pro cyklisty), přičemž je zaměřená na historii,...

Rozcestí Hotel Zívr

Rozcestník u odbočky z hlavní silnice k nádraží slouží jako výchozí bod pro dvě Naučné stezky. Červeně značená Hamerská naučná stezka, vhodná pro pěší i cykloturisty, prochází horským terénem s celkem významným převýšením (zejména pro cyklisty), přičemž je zaměřená na historii, geologii, hornictví a...

Naučná stezka Hřebečná

Naučná stezka Hřebečná si klade za cíl přiblížit pestrou historii i současnost této horské osady, historicky jednoho z nejvýznamějších středisek dolování cínu v ČR. Naučná stezka začíná na tzv. Plešivecké cestě (společná zastávka s NS Albertamy - Plešivec a NS Alexandra Wüsta) a na trase 3,8 km najdeme 8...

Tisovský vrch

Tisovský vrch (též Pajndl) je vrch nad Tisovou u Nejdku, na jehož zalesněném předvrcholu stojí 25 metrů vysoká rozhledna.Je to Kamenná věž s otevřeným ochozem z roku 1897, rekonstruovaná v roce 1987.U věže jsou pozůstatky hostince ještě z předválečného období,kdy tu byl čilý turistický ruch.Je přístupná po...

Rozcestí Nové Hamry - Žst.

Rozcestník umístěný před železničním nádražím v Nových Hamrech stojí na žlutě značené turistické trase, která okolo nádraží prochází od severu na jih. Pokud se po žluté vydáte směrem na jih, dojdete přes rozhlednu Pajndl na Tisové hoře až k železniční stanici Nové Hamry - zastávka (dříve pod názvem Nejdek...

Rozcestí Tisovský vrch

Šipky rozcestníku umístěného u křižovatky místních lesních cest ukazují směry dvou turistických tras přičemž ukazatele jsou umístěny na obou stranách hlavní - širší cesty. Zeleně značená trasa sem přichází z Nejdku a pokračuje dál na sever okolo Perninského vrchu a Liščí hory k Horní Blatné. Žlutá trasa...

Rozhledna na Tisovském vrchu

Na vrcholovém žulovém skalisku Tisovského vrchu /977m/ byla dokončena v roce 1897 jedna z nejmohutnějších a nejkrásnějších rozhleden v Krušných horách. Rozhledna je vystavěna ze žulových kvádrů a je vysoká 18 metrů. Na začátku 20. století byla u rozhledny postavena restaurace, ale ta během II. světové války...

Jelení

Přírodní park Jelení se rozkládá v severozápadní části Karlovarského okresu při státní hranici s Německem. Zabírá plochu 36 km2, na západě navazuje na přírodní park Přebuz. Pojmenování získal po osadě Jelení, centrem oblasti je však lyžařské středisko Nové Hamry. Nadmořská výška kolísá od 700 metrů v...

Rýžovna

Vesnice Rýžovna leží na hřebeni Krušných hor asi 5 km západně od Horní Blatné. Její název je odvozen od rýžovišť cínové rudy, které zde dříve probíhala. Dnes má již jen rekreační charakter. Jižně od vesnice se zvedá výrazný čedičový vrchol Nad Rýžovnou (1054 m), jenž je pozůstatkem dávné sopečné...

Plešivec

Zdálky viditelný vrchol s horským hotelem a rozhlednou z roku 1895. Vynikající výhledy na Krušné hory, Karlovarsko, Doupovské hory a Slavkovský les.

Jelení - osada

Bývalá ves Jelení se nachází cca 31 km severně od Sokolova. Obec byla zřejmě založena v 15. století Schneeberskými horníky. Do roku 1946 zde stálo 145 domů. V dnešním Jelení se nachází tři chalupy a rekreační středisko. Nechybí zde hospůdka na občertvení... V osadě na vyvýšeném plácku, na místě zbořeného...

Rozcestí Krásná vyhlídka

Rozcestník u hotelu Krásná vyhlídka při místní komunikaci ukazuje směry zelené a žluté turistické trasy. Obě trasy stoupají z údolí od centra města Nejdek společně až ke Krásné vyhlídce a dál se pak trasy rozdělují. Žlutá značka směřuje okolo Vysoké Štoly, obce Odeř a Velkého Rybníku do Karlových Varů....

Vyhlídka na Nejdek

Kousek nad městem, asi 1 kilometr po žluté nebo zelené turistické trase z centra Nejdku, se v horní části vylesněného průseku lesa, na svahu Limnického vrchu nachází místo zvané Krásná vyhlídka. Jde nejenom o stejnojmenný hotel, ale i o zajímavé místo s vyhlídkou na střední část města. Turisté po okolí, či...

Hradní věž v Nejdku

Hradní věž neboli "Knížecí nos" patří mezi nejvýznamnější nejdecké památky. Je postavena v románsko-gotickém stylu a je pozůstatkem hradu, který zde stával kolem roku 1250 a jeho vlastníkem byl Konrád Plik. Věž byla až do roku 1790 obydlena, v současné době slouží jako zvonice a je v ní umístěň vzácný...

Rozcestí Nejdek - náměstí

Rozcestník je umístěný na chodníku v centru Nejdku hned vedle rušné třídy na náměstí Karla IV. Prochází tudy dvě turisticky značené trasy. Žlutá, která přichází ze severu od hotelu Krásná vyhlídka a pokračuje dál přes Přírodní park Přebuz až do Kraslic. Zelená turistická trasa přichází ze severu od Horní...

Nejdek

Nejdek leží v Západních Čechách, severozápadním směrem od Karlových Varů. Město se rozkládá v údolí tvořeném řekou Rolavou, která městem protéká. Od okrajových částí města se zvedají zalesněné stráně kopců Krušných hor. Jihozápadním směrem od města je vybudován rybník, který je využívaný jako...

Rozcestí Nejdek - u železniční stanice

Rozcestník umístěný na letitém stromě u místní komunikace (Nádražní ulice) označuje směr turisticky neznačené cesty k železničnímu nádraží Nejdek. Rozcestník je součástí zeleně značené turistické trasy, která přichází od Horní Blatné přes centrum Nejdku a pokračuje dál jižním směrem přes Novou Suchou na...

Božídarský Špičák

Božídarský Špičák je součástí národní přírodní rezervace Božídarské rašeliniště, kterému dominuje. Jedná se o nejvyšší čedičovou kupu sopečného původu ve střední Evropě. Vznikl v třetihorách, kdy docházelo k čedičovým výlevům přes prahorní a prvohorní krystalické břidlice. Rašeliništěm vede...

Hotel Berghof

Ubytování, adresa: Nové Město 45, Jáchymov Telefon: +420353811145,+420739093756, e-mail: hotelberghof@volny.cz Kapacita: 38 míst Možnost ubytování na jednu noc, Nabídka energeticky vydatných snídaní s minimem tuků, Možnost vyprání a usušení oblečení a výstroje, Uzamykatelná místnost/boxy pro bezplatné uschování...

Chata Lesanka

Ubytování, adresa: Mariánská 149, Jáchymov Telefon: +420604866075, e-mail: info@chatalesanka.cz Kapacita: 55 míst Možnost ubytování na jednu noc, Nabídka energeticky vydatných snídaní s minimem tuků, Možnost vyprání a usušení oblečení a výstroje, Uzamykatelná místnost/boxy pro bezplatné uschování jízdních kol,...

Merklín

Obec Merklín byla založena kolem roku 1200 spolu s dalšími 13 vesnicemi na základě německého práva. Město Hroznětín s těmito vesnicemi tvořilo až do konce husitských válek hroznětínský okres premonstrátského kláštera Teplá. První dějiny souvisí právě s historií města Hroznětína. Merklín se původně jmenoval...

Božidarské rašeliniště

Božidarské rašeliniště je národní přírodní rezervace zřízená v r.1965 o rozloze 929,5 ha,největší v Krušných horách. Jsou to rozlehlá horská rašelinišťě vrchovištního typu,zrašeliněné louky a horské lesy s převahou smrku , četné jsou keřové porosty kleče a břízy trpasličí. Rostou tu vzácné byliny jako...

Berzentrum Pam

Ubytování, adresa: Nové Město 42 - Jáchymov, Ostrov Telefon: +420353811064,+420603282776, e-mail: hotel_pam@jachymov.cz Kapacita: 180 míst Možnost ubytování na jednu noc, Nabídka energeticky vydatných snídaní s minimem tuků, Možnost vyprání a usušení oblečení a výstroje, Uzamykatelná místnost/boxy pro bezplatné...

Restaurance

Načítání...

Podívejte se na hodnocení penzionu Penzion Picura - horská chata a buďte první, kdo přidá své hodnocení. Ceny najdete v ceníku penzionu Penzion Picura - horská chata. Telefonické kontakty, adresu a mapu umístění najdete na záložce kontakt. Poradíme vám také, jak aktivně trávit volný čas v okolí Penzion Picura - horská chata.